قلم خبرنگاران آزاده سزاوار بهترین تکریم‌هاست
کد خبر: 3989148
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
استاندار سمنان:

قلم خبرنگاران آزاده سزاوار بهترین تکریم‌هاست

استاندار سمنان با صدور پیامی به‌مناسبت روز خبرنگار، گفت: بی‌تردید هنر و قلم خبرنگاران آزاده و آگاه ایران زمین به‌ویژه اصحاب رسانه و خبر در استان سمنان سزاوار شایسته‌ترین قدرشناسی و تکریم‌هاست.

قلم خبرنگاران آزاده سزاوار بهترین تکریم‌ها است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی استانداری، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان به‌مناسبت گرامیداشت 17 مرداد، روز خبرنگار در پیامی ضمن تبریک این روز، گفت: خبرنگاران از یک سو بیان‌کننده دستاوردهای مسئولان و از سوی دیگر راوی انتقادهای سازنده از آن‌ها هستند که هدفی جز گره‌گشایی از مشکلات مردم را دنبال نکرده و همچون چراغی روشن در مسیر مدیریت اجرایی استان نورافشانی می‌کنند.

در ادامه پیام استاندار سمنان آمده است: رشد و توسعه پایدار و همه جانبه هر جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران و اهالی رسانه در آگاهی‌رسانی به اقشار مختلف مردم است.

آشناگر به ۱۷ مردادماه، سالروز شهادت شهید گرانقدر محمود صارمی اشاره کرد و گفت: روز خبرنگار، بهانه‌ای برای قدرشناسی از کسانی است که عصر اطلاعات و ارتباطات به آنان نیاز دارد، افرادی که سلامت فکری و فرهنگی جامعه مدیون تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه آن‌هاست.

وی یادآور شد: آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی همواره از ارزشمندترین و مؤثرترین اقداماتی است که با قلم و بیان توانا و صادق خبرنگاران، به‌عنوان قشر فرهیخته و توانمند جامعه اسلامی، با شیواترین و بدیع‌ترین شکل ممکن ارائه شده و رسالت هنرمندان عرصه خبر را بیش از پیش هویدا و آشکار می‌کند.

آشناگر در این پیام تأکید کرد: ۱۷ مرداد یادآور جایگاه و ارزش عزیزانی است که در کسوت خبرنگاری رسالت عظیم اطلاع‌رسانی برای عموم اقشار جامعه را بر عهده داشته و با بیان صحیح و سریع اخبار موجبات روشنگری و تعالی جامعه اسلامی را فراهم می‌کنند.

استاندار سمنان در ادامه پیام متذکر شد: اینجانب با قدردانی از تلاش تمامی اصحاب رسانه و خبرنگاران محترم استان که در این روزهای سخت مقابله با بیماری منحوس کرونا از اسفند ۹۸ تا امروز دوشا دوش کادر پزشکی و درمانی استان با تولید فرآورده‌های مختلف خبری و اطلاع‌‌رسانی درست و به موقع به اقشار مختلف مردم، خوش درخشیده و همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه رسانه و خبر به‌ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، فرارسیدن روز خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه در سراسر کشور و به‌ویژه خبرنگاران و اصحاب پرتلاش و ساعی رسانه در استان، تبریک و تهنیت عرض کرده، توفیق و سربلندی روزافزون تمامی این تلاشگران را در انجام رسالت کاری و توسعه و شکوفایی میهن اسلامی را از درگاه خدوند سبحان مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام
captcha