خبرنگاران در بحران کرونا همگام با مدافعان سلامت حرکت کردند + عکس
کد خبر: 3989191
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴

خبرنگاران در بحران کرونا همگام با مدافعان سلامت حرکت کردند + عکس

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان آگاهی بخشی را از مهم‌ترین نقش‌های رسانه‌ها بیان کرد و گفت: خبرنگاران در زمان کرونا همراه و همگام با مدافعان سلامت حرکت کرده‌اند.

محمدرضا علیزاده، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان همزمان با روز خبرنگار به همراه جمعی از کارکنان این اداره به همراه اعضای سازمان بسیج رسانه با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان با شهدا و به ویژه شهدای رسانه تجدید میثاق کردند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و تبریک 17 مرداد ماه روز خبرنگار، این روز را فرصتی برای تقدیر از اصحاب رسانه دانست.

وی با بیان اینکه خبرنگاران رسالتی خطیر در حوزه مطالبه‌گری و خبررسانی برعهده دارند، گفت: خبرنگاران در زمان کرونا همراه و همگام با مدافعان سلامت بوده‌اند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان آگاهی بخشی را از مهم‌ترین نقش‌های رسانه‌ها بیان کرد و افزود: خبرنگاران به خاطر عشق به این حرفه علی‌رغم سختی‌های موجود از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند و روز خبرنگار فرصتی برای تقدیر از زحمات آن‌ها است.

انتهای پیام
captcha