نقش مؤثر رسانه‌ها در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان
کد خبر: 3989825
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲

نقش مؤثر رسانه‌ها در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه نقش رسانه‌ها در انتقال واقعیت‌های دفاع مقدس در پیروزی هشت سال جنگ تحمیلی غیرقابل انکار است، اظهار کرد: بسیج رسانه باید رسانه‌ها را هدایت و همفکر و در مانور دغدغه‌های استانی همراه کند.

«جنگ شناختی» قدرت تصمیم‌گیری را از نخبگان می‌ربایدبه گزارش ایکنا از مازندران، سردار عبدالله ملکی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، امروز، ۱۹ مردادماه در مراسم تجلیل از خبرنگاران و تجدید میثاق خبرنگاران با آرمان‌های شهدا که در جوار هشت شهید گمنام در پارک موزه دفاع مقدس مازندران برگزار شد، با بیان اینکه وضع جهان از نظر سلامت، فرهنگی، اجتماعی متعادل نیست، افزود: شما خبرنگاران چشم و گوش مردم هستید و قرار است در ایران زمین به دنبال هویت‌ها باشید و مسیر را نشان دهید و عاشقانه فعالیت کنید.

وی جنگ شناختی را ممترین نوع جنگ دانست و افزود: دشمنان در این نوع جنگ به باور‌ها و نخبگان و مسئولان حمله می‌کنند و قدرت تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری را از نخبگان سلب کرده افکار آن‌ها را دچار اخلال می‌کنند تا اجازه فکر کردن را از آن‌ها بگیرند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه نقش رسانه‌ها در انتقال واقعیت‌های دفاع مقدس در پیروزی هشت سال جنگ تحمیلی غیر قابل انکار است، اظهار کرد: بسیج رسانه باید رسانه‌ها را هدایت و همفکر و در مانور دغدغه‌های استانی همراه کند.

وی افزود: تا عاشورا زنده است دفاع مقدس زنده است و تا دفاع مقدس ارزش است امنیت داریم و در کنار امنیت می‌توانیم فعالیت فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... داشته باشیم. چرا که بدون امنیت، همه چیز، هیچ است.

ملکی با بیان اینکه ۲۳ شهید دفاع مقدس در مازندران داریم، خطاب به رسانه‌ها، افزود: قدر خودتان را بدانید، قوی باشید و با شناخت درست و تحلیل دقیق، اندیشه‌های امام و رهبری مسائل را ببینید.

وی از خبرنگاران خواست خوب و صحیح بنویسید و بدانند وقتی دل‌ها خدایی شد قلم نیز خدایی خواهد شد.

یادآور می‌شود که در این مراسم از ایکنا مازندران و خبرنگاران فعال دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha