اهالی رسانه؛ اقشاری که در حد اهمیت‌شان دیده نمی‌شوند
کد خبر: 3989843
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲

اهالی رسانه؛ اقشاری که در حد اهمیت‌شان دیده نمی‌شوند

فرمانده سپاه کربلای مازندران در مراسم تجلیل از خبرنگاران، گفت: اهالی رسانه از اقشاری هستند که به اندازه و اهمیت کاری که انجام می‌دهند دیده نمی‌شوند.

اهالی رسانه؛ اقشاری که در حد اهمیت‌شان دیده نمی‌شوندبه گزارش ایکنا از مازندران سردار سیاووش مسلمی، فرمانده سپاه کربلای مازندران در مراسم تجلیل از خبرنگاران، گفت: اهالی رسانه از اقشاری هستند که به اندازه و اهمیت کاری که انجام می‌دهند دیده نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان جنگ خودشان را از طریق رسانه‌ها انجام می‌دهند، افزود: در این میان قرار است عده‌ای با دغدغه دینی باید در برابر یک امپراطوری بزرگ دفاع کنند. جریان رسانه‌ای که هیچ پشتیبانی ملی، حقوقی، صنفی ندارند تا بتوانند اثر کار دشمن را کم کنند.

مسلمی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم جامعه اسلامی و مکتب اسلامی را به عنوان الگوی مکتبی در جهان معرفی کنیم باید شخصیت‌های رسانه‌ای در تراز این مکتب هم تربیت کنیم.

وی با بیان اینکه، هنوز متولیان امر در رسانه به اهمیت حوزه اطلاع رسانی و خبرنگاری پی نبردند، افزود: اگر مسئولان ما می‌دانستند امروز یک رسانه با کار درست علمی می‌تواند فضا یی را درست کند که حقیقت جهان اسلام را به جهان نشان دهد، شاید به گونه‌ای دیگر عمل می‌کردند.
فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه ایران قوی نیازمند به اصحاب رسانه توانمند دارد، تصریح کرد: یکی از مؤلفه‌های این پیشرفت تربیت خبرنگاردر تراز انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه در انقلابات رنگی خبرنگاران آموزش‌های متعددی دیدند، افزود: متاسفانه برخی از مدیران ضعیف برای اینکه کار ضعیف خودشان را به مردم قوی نشان دهند با بهره‌گیری از افرادی که در لباس خبرنگاران قرار دارند قوی جلوه داده شده و در این بین مردم و انقلاب متضرر شدند.
مسلمی بیان کرد: یک خبرنگار تراز انقلاب، اخبار درست، واقعی، بهنگام که تقویت کننده ایمان و باور‌ها است، منتشر می‌کند و آنجایی که انقلاب نیاز دارد حضورفعال داشته و به دنبال تسویه حساب با انقلاب نیست و با تغییر دولت تغییر چهره نمی‌دهد و در هر دولتی دنبال مطالبه‌گری و حقوق مردم است.

وی ادامه داد: کسی باور نمی‌کرد در استان مازندران بیش از ۶۰ درصد مردم در انتخابات شرکت کردند که بخش زیادی از این اتفاق مدیون اصحاب رسانه است. چرا که همه دغدغه امپراطوری رسانه غرب این بود که چنین اتفاقی نیفتد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران از همه خبرنگاران و همچنین از علی ابراهیمی مدیر روبط عمومی سپاه کربلای مازندران تقدیر کرد.

لازم به ذکر است؛ در این مراسم از علی پاداشی سردبیر ایکنا مازندران به عنوان خبرنگاران فعال تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام
captcha