استمرار فعالیت مراکز واکسیناسیون آذربایجان غربی در تاسوعا و عاشورا
کد خبر: 3991633
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴

استمرار فعالیت مراکز واکسیناسیون آذربایجان غربی در تاسوعا و عاشورا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: برای سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون کرونا در استان، مراکز تزریق واکسن در روزهای تاسوعا و عاشورا باز بوده و به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

ارسالی| استمرار فعالیت مراکز واکسیناسیون کرونا آذربایجان غربی در روزهای تاسوعا و عاشوراجواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی در ارتباط با آخرین آمار واکسیناسیون در استان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ هزار و ۶۶۵ دز واکسن کرونا در آذربایجان غربی تزریق شده که با احتساب آن در مجموع ۶۴۷ هزار و ۸۴۳ نفر واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی افزود: با توجه به شیوع موج پنجم کرونا و سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون کرونا در استان در روزهای تعطیل تاسوعا و عاشورا نیز واکسیناسیون کرونا در مراکز درمانی سطح استان ادامه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: در ارومیه سالن ورزشی شقایق، پایگاه خودرویی، تدبیر، شهدای آهندوست ارتش، مرکز خدمات جامع سلامت حضرت‌پور، مرکز خدمات جامع سلامت ساوالان، مرکز خدمات جامع سلامت المهدی، مرکز خدمات جامع سلامت رازی برای انجام واکسیناسیون در روزهای تعطیل در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی عنوان کرد: همچنین در این مدت مراکز ۱۶ ساعته تست‌گیری از بیماران کرونایی نیز به فعالیت خود ادامه داده و مردم می‌توانند با مراجعه به این مراکز از خدمات آنها بهره‌مند شوند.

آقازاده خاطرنشان کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۲۶ نفر در سطح استان به بیماری کرونا مبتلا شده و نیز ۲۲ نفر جان خویش را در این مدت از دست دادند.

 

.

انتهای پیام
captcha