توزیع روزانه هزار پرس غذای گرم بین بیماران کرونایی هرمزگان
کد خبر: 3991771
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵

توزیع روزانه هزار پرس غذای گرم بین بیماران کرونایی هرمزگان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در هرمزگان از پخت و توزیع روزانه هزار پرس غذای گرم ۲۰۰ بسته شامل میوه و ماسک و... بین بیماران کرونایی استان و هم‌زمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، خبر داد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، منوچهر دانشمند، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان، امروز، 28 مردادماه، ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، اظهار کرد: روزانه ۲۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان صحرایی ستاد اجرایی فرمان امام مستقر در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس پذیرش می‌شوند.

وی افزود: هم‌زمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، علاوه بر پذیرش بیماران کرونایی، پخت و توزیع هزار پرس غذای گرم به همراه ۲۰۰ بسته شامل میوه و ماسک و... با مساعدت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و با همکاری گروه های جهادی همکار ستاد در بین بیماران کرونایی در استان هرمزگان انجام می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در هرمزگان یادآور شد: طبخ و توزیع غذای گرم از جمله فعالیت‌های ثابت بنیاد احسان است و در سال گذشته بیش از ۷ میلیون پرس غذا طبخ و در بین نیازمندان و مناطق محروم سراسر کشور و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شده است.

انتهای پیام
captcha