پرداخت ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به صندوق توسعه و فناوری آذربایجان غربی
کد خبر: 3992657
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶

پرداخت ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به صندوق توسعه و فناوری آذربایجان غربی

رییس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری گفت: ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه صندوق پژوهش و فناوری و ۱۲۵ میلیارد ریال تسهیلات برای استقرار واحدهای فناور آذربایجان غربی تخصیص یافته است. 

ارسالی/ پرداخت ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به صندوق توسعه و فناوری آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علی وحدت، رییس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، ۱ شهریور، در آیین افتتاح صندوق پژوهش و فناوری آذربایجان غربی اظهار کرد: ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه صندوق پژوهش و فناوری و ۱۲۵ میلیارد ریال تسهیلات برای استقرار واحدهای فناور آذربایجان غربی تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه برای طرح‌های پژوهشی و فناوری پنج میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‌شود، افزود: حمایت بلاعوض برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌ها، پرداخت تسهیلات با نرخ ترجیحی به شرکت‌ها اعزام و پذیرش هیئت‌های تجاری و پایگاه‌های صادراتی در راستای کمک به توسعه بازارهای صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان از جمله اقدامات حمایتی صندوق نوآوری است.

رییس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری ادامه داد: در دو سال گذشته ۱۲۰ هزار میلیارد ریال کمک مالی به شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های شکوفایی انجام شده است.

وی عنوان کرد: شاخص‌های مثبت اقتصادی آذربایجان غربی در دو سال اخیر قابل توجه بوده که باید در این راستا از حمایت‌های استاندار آذربایجان غربی در راه‌اندازی صندوق پژوهش و فناوری در این استان قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha