لرستان مدیران دلسوز می‌خواهد / زمانی برای فرصت‌سوزی نداریم
کد خبر: 3993574
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
مطالبه خبرنگاران از رئیس‌جمهور؛

لرستان مدیران دلسوز می‌خواهد / زمانی برای فرصت‌سوزی نداریم

جمعی از خبرنگاران لرستانی با صدور بیانیه‌ای، از رئیس‌جمهور خواستار انتصاب استاندار ویژه و مدیران کارآمد، توانمند، دلسوز و مردمی برای این استان شد.

لرستان استاندار ویژه و مدیران دلسوز می‌خواهد/ زمانی برای فرصت سوزی نداریمبه گزارش ایکنا از لرستان، بیش از ١٠٠ نفر از خبرنگاران لرستانی با راه‌اندازی کمپین مطالبه‌ انتصاب مدیران قوی و صدور بیانیه‌ای خواستار انتصاب استاندار ویژه و مدیران دلسوز و مردمی از سوی رئیس‌جمهور شدند.

همچنین تعدادی از خانواده شهدا و کنشگران اجتماعی نیز از این مطالبه حمایت کردند.

در این بیانیه آمده است:

«ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
جناب آقای حجت‌الاسلام‌ والمسلمین دکتر سیدابراهیم رئیسی؛

همان‌گونه که استحضار دارید لرستان به‌عنوان یکی از استان‌های پر ظرفیت و با پتانسیل فراوان خدادادی در حوزه‌های کشاورزی، معدنی، گردشگری و ... محسوب می‌شود که متأسفانه به‌واسطه عدم مدیریت قوی و کارآمد در سالیان گذشته همواره به‌عنوان استانی با داشتن بالاترین نرخ بیکاری، مهاجرت، خودکشی، تورم و ... شناخته شده است.

مدیریت ضعیف و ناکارآمد باعث شده است تا لرستانی که حدود ۱۱ درصد روان‌ آب‌های ایران را دارد تنها ۲۳ درصد از اراضی کشاورزی آن آبی باشند و در حوزه‌های گردشگری و صنعت و معدن نیز سهم لرستان در مقایسه با سایر مناطق کشور تقریباً هیچ است.

صحبت از مشکلات و محرومیت‌های لرستان تکرار مکررات است و یقیناً دولت سیزدهم که برخاسته از دل ملت و از جنس مردم است به‌خوبی از شرایط استان آگاه است.

جای بسی امیدواری است که ریاست محترم جمهوری در سخنان خود در جلسه دفاع از وزرای پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی به برخی از محرومیت‌های تاریخی لرستان اشاره کرد و برای رفع آن‌ها از انتخاب استاندار ویژه خبر داد.

حال که با پایان بررسی وزرای پیشنهادی دولت و اخذ رأی اعتماد وزیران پیشنهادی از مجلس شاهد تشکیل هیات دولت سیزدهم و آغاز بکار هیئت دولت جدید هستیم مردم لرستان نیز چشم به توجهات ویژه کارگزاران خود با شما عزیزان دارند.

همان‌گونه که استحضار دارید لرستان همواره از نبود مدیران کارآمد، توانمند، دلسوز و جهادی رنج برده است و مدیران پیشین با وجود زحمات فراوانی که کشیدند اما نتوانستند لرستان را به جایگاه واقعی خود در مسیر توسعه برسانند.

اینک و در همین راستا ما جمعی از اهالی رسانه و فعالان فرهنگ و هنر لرستان به نمایندگی از اقشار مختلف مردم لرستان از هیأت دولت می‌خواهیم که با عنایت به عقب‌ماندگی تاریخی لرستان و توجه به محرومیت‌های فراوان در این استان پر ظرفیت، در انتخاب مدیران عالی برای لرستان توجه ویژه داشته باشد. بی‌شک مطالبه امروز مردم لرستان از دولت که همان انتصاب مدیران کارآمد، توانمند، دلسوز و جهادی است، می‌تواند زمینه رشد و توسعه استان را فراهم آورد و رضایتمندی و اعتماد مردم غیور، سرافراز، فهیم و ولایت مدار لرستان را به همراه داشته باشد».

انتهای پیام
captcha