لزوم پرداخت تسهیلات کم‌بهره برای تأمین سرمایه در گردش بیمارستان‌های خصوصی
کد خبر: 3993598
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹

لزوم پرداخت تسهیلات کم‌بهره برای تأمین سرمایه در گردش بیمارستان‌های خصوصی

استاندار آذربایجان غربی گفت: این آمادگی وجود دارد تا تسهیلات کم‌بهره به بیمارستان‌های خصوصی متقاضی پرداخت شود تا سرمایه در گردش آنها برای کمک به بیماران کرونایی تأمین شود.

ارسالی/ لزوم پرداخت تسهیلات کم‌بهره برای تامین سرمایه در گردش بیمارستان‌های خصوصیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی، ۶ شهریورماه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بیمارستان‌های خصوصی به روند رو به افزایش بیماری کرونا اشاره کرد و اظهار کرد: وضعیت فعلی مستلزم رعایت جدی دستورالعمل‌ها و اجرای محدودیت‌هاست تا بیش از این بخش درمان متحمل سختی نشوند.

وی افزود: مشکلات بیمارستان‌های بخش خصوصی در تأمین نیرو، دارو، سرمایه در گردش و اکسیژن احصا و راهکارهای استانی برای حل آنها اتخاذ می‌شود و برای اخذ موافقت‌های ملی نیز پیگیری‌ها به صورت جدی انجام خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مشکل تأمین نقدینگی برخی بیمارستان‌های خصوصی، از آمادگی استان برای پرداخت تسهیلات کم‌بهره خبر داد و عنوان کرد: این آمادگی وجود دارد تا تسهیلات کم‌بهره به بیمارستان‌های خصوصی متقاضی پرداخت شود.

وی با بیان اینکه پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان‌های خصوصی روند مناسبی را طی می‌کند ادامه داد: امیدواریم این روند همکاری تقویت شود تا مردم نگرانی خاصی برای درمان بیماری خود نداشته باشند.

شهریاری با قدردانی از نقش‌آفرینی بیمارستان‌های خصوصی در درمان بیماران کرونایی تصریح کرد: در سنگر درمان بیماران کرونایی بخش خصوصی همراه و همگام با بخش دولتی فعالیت مؤثری دارند.

 

 

انتهای پیام
captcha