چکاپ رایگان خبرنگاران یاسوج
کد خبر: 3994607
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

چکاپ رایگان خبرنگاران یاسوج

رئیس مرکز جراحی محدود و کلینیک درمانی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از چکاپ رایگان خبرنگاران شهر یاسوج در کلینیک درمانی سپاه خبر داد و گفت: درمانگاه‌ امام جعفر صادق (ع) سپاه فتح با تعرفه دولتی و مناسب درحال خدمت رسانی به مردم استان به ویژه اقشار کم درآمد است.

چکاپ رایگان خبرنگاران یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی سپاه فتح استان، سید قدرت‌الله موسوی پور در مراسم افتتاحیه طرح چکاپ رایگان اصحاب رسانه‌ شهر یاسوج که با همکاری بسیج رسانه و مجتمع درمانی سپاه فتح انجام می شود، با اشاره به اینکه خبرنگاران همواره در کنار کادر درمان بوده‌اند، افزود: اصحاب رسانه در همه برنامه ها و رویدادها در خط مقدم هستند و خدمات‌دهی به خبرنگاران عزیز از وظایف ما است‌.

وی اظهار کرد: مجموعه بهداشتی و درمانی سپاه در کشور امین مردم هستند و مردم نیز نسبت به مجموعه های درمانی سپاه اقبال و رضایت دارند.

رئیس مرکز جراحی محدود و کلینیک درمانی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: درمانگاه‌های وابسته به سپاه با تعرفه دولتی و هزینه‌های کمی به مردم خدمت ارائه می‌کنند که کمک خوبی برای عموم مردم به ویژه قشر کم‌درآمد جامعه است.

موسوی پور تصریح کرد: احداث کلینیک درمانی سپاه در یاسوج مصوبه دولت نبود و سپاه فتح استان به صورت خودجوش و بر اساس نیاز استان اقدام به احداث درمانگاه کرد.

وی عنوان کرد: درمانگاه سپاه فتح تحت عنوان درمانگاه امام جعفر صادق (ع) در حد توان مجهز شده و بخش‌های رادیولوژی، آزمایشگاه، دندانپزشکی، بخش بینایی سنجی، روانشناسی، شنوایی سنجی، بخش پزشکان عمومی و متخصص و سایر بخش‌ها راه‌اندازی شده است اما مرکز جراحی محدود آن برای راه‌اندازی نیازمند حمایت است که در صورت راه‌اندازی کمک خوبی به مردم استان که برای یک جراحی ساده به سایر استان‌ها می‌روند، می‌شود.

رئیس مرکز جراحی محدود و کلینیک درمانی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: درمانگاه امام صادق (ع) در ایام بیماری کرونا تمام وقت خدمات ارائه کرده و حتی زمانی که کلینیک‌های دولتی تعطیل بودند درمانگاه سپاه خدمت ارائه می‌کرد، ضمن اینکه بخش‌های رادیولوژی و سونوگرافی با مجهزترین امکانات آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

موسوی پور با اشاره به اختصاص طبقه اختصاصی به بخش آزمایشگاه درمانگاه، ادامه داد: بخش دندانپزشکی در ۹ یونیت طراحی شده که البته در حال حاضر با ۶ یونیت در حال خدمت‌رسانی است.

وی تاکید کرد: تمام خدمات عمومی و تخصصی در یک فضای کاملا مناسب ارائه می‌شود و در صورتی که از طرف وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان حمایت شویم بخش‌های تخصصی بیشتری راه‌اندازی می‌شود.

رئیس مرکز جراحی محدود و کلینیک درمانی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه فتح بنا دارد در کنار این مجموعه درمانی یک بیمارستان احداث کند که سال گذشته توسط فرمانده کل سپاه کلنگ‌زنی شد و اکنون در مرحله خاک برداری است. در صورت اضافه شدن این بیمارستان، کمک بزرگی به فضای درمانی استان خواهد شد.

موسوی پور افزود: اصحاب رسانه در خصوص خدمات ارائه شده در این درمانگاه اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند تا مردم با مراجعه به این درمانگاه متحمل هزینه‌های سنگین درمانی نشوند.

همچنین، سید فرشاد رجائی فر، مسئول کانون بسیج رسانه شهر یاسوج ضمن گزارشی از اقدامات بسیج رسانه، توجه به سلامتی اصحاب رسانه را بسیار با اهمیت دانست و اجرای طرح چک آپ خبرنگاران را در همین راستا عنوان کرد.

وی عنوان کرد: چکاپ رایگان خبرنگاران شهر یاسوج به همت بسیج رسانه و مجتمع درمانی سپاه فتح از ۱۰ شهریورماه آغاز شد و تا روز یکشنبه ۱۴ شهریورماه ادامه دارد. در این چکاپ با انجام معاینات پزشکی و آزمایشات لازم وضعیت سلامتی اصحاب رسانه بررسی می شود.

انتهای پیام
captcha