مراجعات کرونایی در اهر به شدت بالا است
کد خبر: 3994671
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸

مراجعات کرونایی در اهر به شدت بالا است

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر گفت: بار مراجعات کرونایی در این شهرستان به شدت بالا بوده و بیمارستان باقرالعلوم نیز در حال قفل شدن است.

مراجعات کرونایی در اهر به شدت بالا استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمد میرزاپور، مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر امروز، 11 شهریورماه، در جمع خبرنگاران، گفت: بار مراجعات کرونایی در این شهرستان به شدت بالاست و بیمارستان باقرالعلوم نیز در حال قفل شدن است.

وی افزود: متاسفانه بیمارستان و کادر درمان اهر، توان و ظرفیت خدمات‌دهی به بار سنگین مراجعان و بستری را ندارد.

میزاپور، در خصوص علت اصلی افزایش مراجعان به بیمارستان، گفت: در روزهای اخیر، نتایج تلخ ازدحام‌ها و تجمعات بی‌رویه و خطرناک مراسمات مختلف از جمله عزاداری‌ها نمایان شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر، افزود: تمامی بخش‌های بیمارستان باقرالعلوم اهر و حتی بخش اورژانس برای بستری تکمیل شده و بخش دیالیز قدیم هم که روز ۱۰ شهریور جهت بستری بیماران جدید کرونایی اختصاص یافت، تا الان تقریباً کامل شده و ظرفیت خالی نداریم.

وی ادامه داد: اکنون بیش از ۱۵۰ بیمار کرونایی در بیمارستان اهر بستری هستند و اورژانس بیمارستان همچنان میزبان افراد کرونایی جدید است که یکی پس از دیگری مراجعه می‌کنند.

میرزاپور، افزود: متاسفانه امکانات، ظرفیت و تعداد نیروی انسانی ما توان خدمات‌دهی به بار سنگین مراجعان‌ را در این حد ندارد و از همشهریان خواهشمندیم ماسک زدن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و از تجمعات بیرون از منزل به‌غیر از موارد ضروری خودداری کنند.

انتهای پیام
captcha