آغاز مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف بخش آقایان در آذربایجان شرقی
کد خبر: 3994752
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹

آغاز مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف بخش آقایان در آذربایجان شرقی

مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف، بخش بانوان آذربایجان‌شرقی امروز، 12 شهریورماه با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و تمامی پروتکل‌های بهداشتی در تبریز آغاز شد.

آغاز مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف بخش آقایان در آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مرحله استانی چهل‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف استان، بخش آقایان امروز، ۱۱ شهریورماه با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و تمامی پروتکل‌های بهداشتی در محل تالار قرآنی اداره کل اوقاف استان در تبریز آغاز شد.

حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی، مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی در حاشیه این رویداد قرآنی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات قرآن ۱۵۵ نفر از آقایان و بانوان به مدت دو روز با یکدیگر به رقابت می پردازند، اظهار کرد: از این تعداد شرکت کنندگان ۸۱ نفر از بانوان و ۷۴ نفر نیز آقایان هستند.

وی با اشاره به این‌که مسابقات قرآن اوقاف بخش آقایان آذربایجان‌شرقی تا عصر امروز 12 شهریورماه ادامه خواهد داشت، افزود: نتایج این مرحله از مسابقه در آخر وقت امروز مشخص شده و از شرکت کنندگان منتخب استانی بخش بانوان که به مرحله کشوری راه می‌یابند، در مراسم اختتامیه تجلیل به عمل می‌آید.

حسینی، ادامه داد: شرکت کنندگان مسابقات قرآن کریم در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ پنج جزء و اذان، به رقابت می‌پردازند و مسابقات در رشته‌های دعاخوانی و تواشیح نیز به صورت ضبط آثار برگزار شده و این آثار جهت داوری به سازمان مرکزی اوقاف در تهران ارسال می‌شود.

مدیر کل اوقاف آذربایجان شرقی، گفت: مراسم اختتامیه مرحله استانی مسابقات قرآن روز شنبه، ۱۳ شهریورماه در محوطه باز اداره کل اوقاف با حضور مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور مهمان ویژه در این دوره از مسابقات و مراسم اختتامیه، افزود: استاد مهدی قره شیخلو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در جریان برگزاری مسابقات حضور داشته و با انجام بازدید میدانی از مؤسسات قرآنی استان، جلساتی را نیز با اساتید، پیشکسوتان و مدیران تعدادی از مؤسسات برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha