وبینار «شهریار و ادبیات عاشورایی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3997444
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
به همت سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی:

وبینار «شهریار و ادبیات عاشورایی» برگزار می‌شود

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی از برگزاری وبینار «شهریار و ادبیات عاشورایی» در راستای اجلاسیه بین‌المللی پیرغلامان حسینی خبر داد.

وبینار «شهریار و ادبیات عاشورایی» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، جعفر محسنی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان، امروز، 23 شهریورماه، از برگزاری وبینار «شهریار و ادبیات عاشورایی» در راستای اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی خبر داد و گفت: وبینار «شهریار و ادبیات عاشورایی» در آستانه سالروز شعر و ادب فارسی که مزین به نام استاد شهریار، از عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است، امروز سه شنبه، 23 شهریور ماه از ساعت 12 تا 13:30 با حضور و سخنرانی علی اصغر شعردوست برگزار می‌شود.

وی افزود: شرکت در این وبینار برای عموم آزاد بوده و علاقه‌مندان می‌توانند با ورود به سایت رویتاب (roytab.ir) از قسمت «پخش زنده» در این وبینار شرکت کنند.

محسنی افزود: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی عضو کمیته علمی و فناوری ستاد برگزاری اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی بوده و این وبینار در جهت مصوبات کمیته مذکور برگزار می‌شود.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان یادآور شد: هجدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی از امروز 23 شهریوماه به مدت سه روز در تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha