گردهمایی پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در تبریز برگزار می‌شود
کد خبر: 3997612
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸

گردهمایی پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در تبریز برگزار می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی از برگزاری گردهمایی پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در تبریز خبر داد و گفت: این مراسم سی‌ام شهریورماه در مصلی اعظم حضرت امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

گردهمایی پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در تبریز برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار اصغر عباسقلی‌زاده، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، عصر روز گذشته، 23 شهریورماه در جلسه هماهنگی برگزاری آیین تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان، از برگزاری گردهمایی پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در تبریز خبر داد و گفت: این مراسم سی‌ام شهریورماه در مصلی اعظم حضرت امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده که طی جلسات قبلی در خصوص جزئیات برگزاری آن‌ها، بحث شده و هماهنگی با هر یک از رده‌های نیروهای مسلح و دستگاه‌های مختلف انجام شده است.

سردار عباسقلی‌زاده ادامه داد: همچنین 28 شهریورماه، فرماندهان نظامی و انتظامی مستقر در آذربایجان‌شرقی با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار خواهند کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی بیان کرد: طی هماهنگی‌های به عمل آمده، مهمانان هر کدام از رده‌های نظامی مستقر در استان، جهاد سازندگی و بنیاد شهید برای این گردهمایی مشخص شده و تدابیر لازم برای رعایت کامل و دقیق پروتکل‌های بهداشتی پشی‌بینی شده است.

وی با بیان این‌که به دنبال تجلیل از 50 هزار پیشکسوت عرصه ایثار و شهادت در سطح استان هستیم، اظهار کرد: همه ادارات و دستگاه‌های مستقر در سطح استان، از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت شاغل و یا بازنشسته در آن مجموعه، تجلیل می‌کنند.

انتهای پیام
captcha