مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در تبریز برپا می‌شود
کد خبر: 3998325
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲

مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در تبریز برپا می‌شود

معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با اربعین حسینی مراسم پیاده روی حرم تا حرم با عنوان جاماندگان اربعین در امامزادگان تبریز برگزار می‌شود.

پیاده روی جاماندگان اربعین در تبریز برگزار می‌شودحجت‌الاسلام فرهاد عابدی، معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: همزمان با اربعین حسینی مراسم پیاده روی حرم تا حرم با عنوان جاماندگان اربعین در امامزادگان تبریز برگزار می‌شود.

وی گفت: آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی با عنوان «همایش پیاده روی حرم تا حرم» روز اربعین پنجم مهرماه سالجاری با حضور خانواده‌های طلاب و روحانیون استان در مسیر آستان مقدس امامزاده سیدجمال(ع) تا امامزاده سیدحمزه (ع) تبریز برگزار می‌شود.

عابدی افزود: یکی از اقدامات فرهنگی و مهمی که طی چند سال گذشته به تأسی از پیاده روی اربعین در حال انجام است و مورد توجه مردم قرار گرفته پیاده روی حرم تا حرم در آستان امامزادگان عظیم الشان است.

معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی با اشاره به برگزاری مراسم قرائت زیارت اربعین در آستان مقدس امامزاده سید حمزه(ع) در روز اربعین اظهار کرد: اقامه نماز جماعت، مراسم سخنرانی و اطعام از برنامه‌های این حرکت فرهنگی است.

وی ادامه داد: در این برنامه، از خانواده‌های شرکت کننده در برنامه‌ها و پویش‌های ماه محرم مرکز خدمات حوزه آذربایجان شرقی تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha