مرحله استانی مسابقات قرآن سپاه عاشورا برگزار شد
کد خبر: 3998496
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

مرحله استانی مسابقات قرآن سپاه عاشورا برگزار شد

مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم سپاه عاشورا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در تبریز برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

مرحله استانی مسابقات قرآن سپاه عاشورا برگزار شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم سپاه عاشورا روز شنبه، 27 شهریورماه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با حضور 150 نفر از کارکنان و سربازان در تبریز برگزار شد.

علی گل‌محمدی، مسئول قرآن و عترت سپاه عاشورا گفت: این مسابقات در بخش‌های حفظ کل، حفظ 20،  15، 10 جزء، تحقیق، ترتیل، مفاهیم و اذان با حضور پایوران، سربازان وظیفه و بانوان شاغل در سپاه برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

وی از بالا رفتن سطح شرکت‌کنندگان نسبت به سال‌های گذشته خبر داد و گفت: خوشبختانه سطح شرکت‌کنندگان مسابقات امسال بسیار بالاتر از سال‌های گذشته بود و هیئت داوران به این موضوع اشاره داشتند که این عامل باعث رقابت خوب میان حاضران در مسابقات شده بود.

گل‌محمدی ادامه داد: نتایج مسابقات بلافاصله بعد از اتمام رقابت‌ها با تصمیم گیری و جلسات هیئت داوران اعلام شد که اسامی نفرات برتر به شرح زیر است: در بخش حفظ کل سربازان «یعقوب مهدوی» از نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا مقام برتر را کسب کرده است.

وی گفت: در بخش حفظ 20 جزء آقایان پایور «حسن وحید رضایی» از لشکر عملیاتی 31 عاشورا، در بخش حفظ 15 جزء «رضا قلی‌پور» از حفاظت اطلاعات سپاه عاشورا مقام برتر را کسب کرده‌اند.

مسئول قرآن و عترت سپاه عاشورا افزود: در بخش تحقیق «محمد حسین محسنی» از نمایندگی ولی‌فقیه، «علی محمد عزتی» از میانه «مهدی اصغرزاده» از ملکان به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم را کسب کردند. در بخش تحقیق سربازان «مهدی صادقی» از مراغه و «توحید علی اکبرپور از سراب مقام‌های برتر را کسب کردند.

وی همچنین مقام‌های برتر بخش ترتیل در بخش پایوران را «رضا پور وحدانی» از لشکر عملیاتی 31 عاشورا، «رضا سلیمان‌زاده» از ناحیه امامت تبریز و «رسول حاجی بابایی» از لشکر عملیاتی 31 عاشور اعلام کرد.

گل محمدی بیان کرد: در بخش ترتیل بانوان نیز «هاجر امینی» از هوراند «حوریه ملکی» از ناحیه امامت تبریز و «مینا رئوفی» از ناحیه بسیج دانشجویی مقام های برتر را از آن خود کردند.

مسئول قرآن و عترت سپاه عاشورا اضافه کرد: در بخش ترتیل سربازان وظیفه «سید محمد طه سیدی» از مرند «سجاد عباسی نسب» از نمایندگی ولی‌فقیه و «رسول بقایی از بسیج اقشار به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در بخش مفاهیم نیز «علی ابراهیم‌زاده» از اسکو، «مرضیه بخشی» از ملکان و در بخش سربازان وظیفه نیز «محمدرضا جوان» از بستان‌آباد رتبه‌های برتر را کسب کردند.

گل محمدی، برترین‌های بخش مفاهیم دو را در بخش آقایان«حسین صبور» از نمایندگی ولی‌فقیه، «نورالدین عابدی» از معاونت نیروی انسانی و «رسول تقوی» از اسکو اعلام کرد و گفت: در بخش بانوان نیز «فاطمه باشماقی» از میانه «زهرا بهاری» از بستان‌آباد و «فاطمه نبوی» از ستاد سپاه عاشورا رتبه های برتر را کسب کردند.

مسئول قرآن و عترت سپاه عاشورا همچنین در بخش سربازان وظیفه مقام‌های برتر مفاهیم(دو) را «جلال پاکی» از بستان‌آباد و «امیرحسین عبدی» از نمایندگی ولی‌فقیه اعلام کرد.

وی در بخش اذان نیز «نوید طبلخی» از ناحیه امامت تبریز، «جواد حیدری» از چاراویماق و «محمد آذری» از ناحیه امامت اعلام کرد و افزود: مقام های برتر سربازان وظیفه در بخش اذان را نیز «حسین حاجی زاده» از ناحیه سراب و «مسعود صادقی» از ناحیه میانه کسب کردند.

گل محمدی تصریح کرد: نفرات برتر در بخش‌های مختلف به مسابقات کشوری نیرو های مسلح معرفی خواهند شد.

انتهای پیام
captcha