ایران اسلامی الگویی برای مستضعفان جهان است
کد خبر: 3999272
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸

ایران اسلامی الگویی برای مستضعفان جهان است

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری مالک اشتر سپاه اهر، ایران اسلامی را الگویی برای مستضعفان جهان برشمرد و گفت: ایران در بحث نشر عظمت اسلام در جهان و صدور تجربیات مبارزه و دفاع و پرورش روح و جسم انسان‌ها، الگوی کشورهای منطقه و همه آزادی‌خواهان جهان است.

ایران اسلامی الگویی برای مستضعفان جهان استسرهنگ پاسدار اسماعیل بدلی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری مالک اشتر سپاه اهر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: ایمان، اخلاص و ولایتمداری رزمندگان اسلام نقش اصلی را در دفاع مقدس و پیروزی آنها بر دشمن تا بن دندان مسلح ایفا می کرد.

وی افزود: دوران هشت ساله دفاع مقدس، سراسر افتخار و عظمت بوده و یادآور رشادت‌های رزمندگان و شهیدان است.

بدلی افزود: با وجود اینکه در طول جنگ تحمیلی رژیم بعثی عراق به کمک استکبار و کشورهای غربی دارای امکانات و تجهیزات پیشرفته بودند اما با ایمان راسخ و اراده رزمندگان و با دست خالی توانستیم دشمن تا بن دندان مسلح را شکست دهیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری مالک اشتر سپاه اهر، گفت: با توسل به خون مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس و بهره‌گیری از تجربیات آن دوران ارزشمند، در حال حاضر ایران اسلامی به یک قدرت بزرگ در منطقه تبدیل شده که در بحث ساخت موشک و دستاوردهای دفاعی از جمله کشورهای برتر دنیا به شمار می‌رویم.

وی ایران اسلامی را الگویی برای مستضعفان جهان برشمرد و افزود: ایران در بحث نشر عظمت اسلام در جهان و صدور تجربیات مبارزه و دفاع و پرورش روح و جسم انسان‌ها، الگوی کشورهای منطقه و تمام آزادی‌خواهان جهان است.

بدلی در ادامه از اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس توسط ادارات شهرستان اهر خبر داد و گفت: نسل نوجوان و جوان باید روحیه اقتدار، استقلال و خودباوری را از تجربیات دفاع مقدس بیاموزند تا در گام دوم انقلاب برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار پیش قدم و استوار باشند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری مالک اشتر سپاه اهر، از دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت ادارات خواست به نحو احسن در خصوص اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس از هم اکنون اقدام کنند.

وی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان اهر را زیارت و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا، آذین بندی ورودی ادارات به تصاویر شهدا، تکریم و دیدار از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در برخی ادارات، رزمایش کمک‌های مومنانه، برگزاری هشتگ‌های مربوط به دفاع مقدس با عنوان «من انقلابی‌ام» و «ما مقتدریم» در کانال‌ها و فضای مجازی، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی با موضوع دفاع مقدس، اعزام گروه‌های جهادی و ویزیت رایگان پزشکی به مناطق محروم و روستایی، برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی با موضوع گام دوم انقلاب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه بیان کرد.

انتهای پیام
captcha