مرحله‌ کشوری جشنواره تلاوت‌های مجلسی آبان‌ماه برگزار می‌شود
کد خبر: 3999441
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱

مرحله‌ کشوری جشنواره تلاوت‌های مجلسی آبان‌ماه برگزار می‌شود

دبیر جشنواره‌ تلاوت‌های مجلسی قرآن از برگزاری مرحله‌ کشوری این جشنواره در آبان‌ماه سالجاری خبر داد و گفت: مرحله‌ کشوری این جشنواره در 6 نقطه‌ مختلف کشور برگزار خواهد شد و تاکنون در خصوص مکان دقیق آن به نتیجه‌ قطعی نرسیده‌ایم.

مرحله‌ کشوری جشنواره تلاوت‌های مجلسی آبان‌ماه برگزار می‌شودداوود جعفری، دبیر جشنواره‌ تلاوت‌های مجلسی قرآن، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی  اظهار کرد:‌ ما در این جشنواره بیشتر سعی کردیم تا با مردم ارتباط گرفته و آنها را دخیل کنیم که به مرور اقبال مردمی نیز باعث شد تا در اکثر استان‌های کشور آن را برگزار کنیم و در حال حاضر در رده‌ در جوانان و نوجوانان در سطح کشور به‌صورت حضوری، مجازی و ترکیبی از آن دو برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مرحله‌ کشوری این جشنواره در شش نقطه‌ مختلف کشور برگزار خواهد شد و تاکنون در خصوص مکان دقیق آن به نتیجه‌ قطعی نرسیدیم؛ البته تبریز، رفسنجان، قائم شهر، تهران و زنجان را در نظر داریم که با برآورد کردن قابلیت‌های آنها در زمینه‌ اسکان و خدمات‌دهی، نتیجه را اعلام خواهیم کرد و در صورتی که شهرهای دیگر قابلیت کافی نداشته باشند، صرفاً در مازندان برگزار خواهیم کرد.

جعفری در خصوص منبع تأمین بوجه‌ این جشنواره افزود: بودجه‌ این جشنواره از طریق خیرین تامین شده و دولت هیچ نقشی ندارد؛ حاج آقای نقاشیان که بانی حسینیه صاحب الزمان(عج) و مدرسه‌ساز بوده، بانی اصلی جشنواره هستند و دوستان دیگر نیز به صورت جزئی ما را یاری کرده‌اند.

وی ادامه داد: بخشی از هزینه‌ استانی این جشنواره را ما تامین می‌کنیم، اما بخش دیگر آن بر عهده‌ خود استان‌ها است که می‌توانند از امکانات ادارات و سازمان‌ها نیز در این زمینه استفاده کنند.

دبیر جشنواره‌ تلاوت‌های مجلسی قرآن در پایان تأکید کرد: وزیر ارشاد دولت فعلی، جبهه‌ خود را انقلابی، دینی و مردمی معرفی کرده است و من به‌عنوان فعال قرآنی در این راه به ایشان اعتماد دارم که شکل‌گیری پیکره‌ این اعتماد، سبب آشنایی ایشان با جایگاه‌ فعالیت‌های مردمی خواهد شد و به آن سمت خواهد کشاند؛ ما هیچ انتظاری از دولت نداریم اما بهتر است که در این زمینه کمک حال ما باشند.

انتهای پیام
captcha