معاون استاندار آذربایجان شرقی درگذشت
کد خبر: 3999848
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰

معاون استاندار آذربایجان شرقی درگذشت

علیار راستگو، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ظهر امروز پس از تحمل چهار ماه بیماری، دار فانی را وداع گفت.

معاون استاندار آذربایجان شرقی درگذشتبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، علیار راستگو، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی روز جمعه دوم مهرماه پس از تحمل چهار ماه بیماری، دار فانی را وداع گفت.

زنده یاد راستگو، دانش آموخته دانشکده حقوق دانشگاه تهران (کارشناسی ارشد) بود که ریاست دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، تصدی فرمانداری‌های شهرستان‌های کلیبر، مراغه، جلفا، آذرشهر و مرند را در کارنامه مدیریتی خود داشت.

معاونت اقتصادی و بین‌المللی منطقه آزاد ارس، معاونت اقتصادی مجتمع صنعتی تراکتورسازی و منطقه اقتصادی سهلان و مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری کردستان از دیگر سوابق خدمت آن مرحوم بود.

وی از تیر ماه ۱۳۹۵ به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند منصوب شد، به فاصله کمی بعد از آن فرماندار تبریز شد و حدود ۲ سال قبل معاونت سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی را بر عهده گرفت.

مراسم تشییع و وداع با پیکر مرحوم راستگو روز شنبه، سوم مهرماه ساعت ۹ صبح در محوطه باز استانداری به‌صورت محدود و با پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و مراسم تدفین نیز در زادگاهشان در روستای قولنجی ارومیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha