دفاع عزتمندانه ملت مانع از جسارت دشمنان به ایران شد
کد خبر: 4000184
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲
نماینده مردم تبریز در مجلس:

دفاع عزتمندانه ملت مانع از جسارت دشمنان به ایران شد

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دفاع عزتمندانه ملت ایران به رهبری ولی‌فقیه طی دوران دفاع مقدس مانع از جسارت و جرات یافتن دشمنان برای تجاوز به این کشور شد.

دفاع عزتمندانه ملت مانع از جسارت دشمنان به ایران شد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، امروز، سوم مهرماه، در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور تبریز گفت: دفاع عزتمندانه ملت ایران به رهبری ولی‌فقیه طی دوران دفاع مقدس مانع از جسارت و جرات یافتن دشمنان برای تجاوز به این کشور شد.

وی افزود: طی دوران دفاع مقدس ۱۹۸ هزار نفر در راه دفاع از اسلام و میهن شهید شدند و عزتمندی را برای کشور به ارمغان آوردند.

میرتاج الدینی، اظهار کرد: این عزت در حالی توسط جوانان به دست آمد که آمریکا و سایر دشمنان با هدف ورود به ایران به بهانه‌های مختلف در کشورهای منطقه همچون کویت، افغانستان و سوریه حاضر شده و دست به جنایت زدند ولی به علت ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان در دوران دفاع مقدس جرات نکردند به ایران نزدیک شوند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اکنون جمهوری اسلامی ایران پرچم مقاومت را در منطقه به اهتزاز درآورده است، گفت: تنها جنگی که در آن حتی یک وجب از خاک ایران به دشمنان داده نشد، هشت سال دفاع مقدس بود.

وی با بیان اینکه علم و دانش و جهاد و شهادت‌طلبی از عوامل اقتدار ملت است، ادامه داد: هفته‌ دفاع مقدس یادآور عظمت‌، فداکاری‌ و ایثارگری‌هایی است که منجر به عزتمندی و سربلندی ملت ایران اسلامی در طول این ۴۰ سال شده است.

وی در واکنش به یاوه‌گویی‌های نماینده مجلس جمهوری آذربایجان یادآوری کرد: این فرد سخنانی را به زبان آورد که بیشتر به سخنان دشمنان اسلام و مسلمانان شباهت داشت که با واکنش بسیار خوب امامان جمعه تبریز و اردبیل همراه بود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: افرادی که در جمهوری آذربایجان با گفتن برخی صحبت‌ها قصد اختلاف‌افکنی دارند، بدانند که هرگز موفق به ایجاد اختلاف بین مسلمانان ایران و آذربایجان نخواهند شد.

میرتاج الدینی خطاب به رییس جمهوری آذربایجان افزود: از «الهام علی‌اف» می‌خواهیم جلو کسانی را که قصد اختلاف‌افکنی در بین مسلمانان را دارند، بگیرد و یاوه‌گویان را در جای خود بنشاند و ما منتظر اعلام نظر وی هستیم.

این نماینده مجلس یازدهم، با بیان اینکه دشمن مشترک همه ما آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی است، اظهار کرد: ما هرگز اجازه نخواهیم داد بین مسلمانان اختلاف ایجاد شود و همانطور که بساط دشمنان از افغانستان برچیده شد، مطمئن هستیم زیر سایه وحدت مسلمانان بساط رژیم جعلی صهیونسیتی نیز برچیده خواهد شد و شمارش معکوس آن آغاز شده است.

انتهای پیام
captcha