ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه‌ای همگانی است
کد خبر: 4001108
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه‌ای همگانی است

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه امنیت، آرامش و اقتدار امروز کشور مرهون فداکاری شهدا و ایثارگران است، گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه‌ای همگانی است.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه‌ای همگانی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، هفتم مهرماه، با حضور در منزل خانواده شهید حسین بیرام‌زاده در تبریز، با قدردانی از صبر و استقامت همسر و خانواده شهید بیرام‌زاده، گفت: زبان از بیان عظمت کار شهدا و خانواده‌های آنها قاصر است و خداوند بالاترین مقام و منزلت را نصیب این عزیزان کرده است.

وی افزود: پدران و مادران شهدا عزیزترین سرمایه‌های خود را در راه اسلام و انقلاب نثار کرده‌اند و بدون تردید ملت ایران قدر این ایثار و ازخودگذشتگی خانواده‌های شهدا را می‌داند.

پورمحمدی با بیان اینکه امنیت، آرامش و اقتدار امروز کشور مرهون فداکاری شهدا و ایثارگران است، گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه‌ای همگانی است.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس از صبر، استقامت و فداکاری همسر گرامی شهید بیرام‌زاده قدردانی کرد. شهید حسین بیرام‌زاده در دی‌ماه 1361 پس از اینکه به اسارت گروهک‌های معاند درآمده بود، زیر شکنجه و آزار این کوردلان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
captcha