مادران شهدا نماد شجاعت هستند
کد خبر: 4004087
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸

مادران شهدا نماد شجاعت هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی گفت: مادران مکرم شهدا نماد صبر، بردباری و شجاعت هستند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به داشتن چنین انسان‌های والامقامی است که برای حفظ کشور فرزندانشان را فدا کرده‌اند.

مادران شهدا نماد شجاعت هستندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید استان، عباس پورحسن، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی، امروز، 19 مهرماه، در دیدار با مادر شهید «علی‌اکبر حیدری» بیان کرد: والدین معظم شهدا حافظان اصلی نظام و انقلاب اسلامی هستند. شهدا به‌واسطه نثار خون پاک خود در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های بلند و متعالی انقلاب حق بزرگی بر گردن جامعه دارند و سرکشی به خانواده‌های مکرم آن‌ها یک وظیفه ملی و عرفی است.

وی تجلیل و تکریم خانواده‌های معظم شهدا را حائز اهمیت دانست و گفت: والدین معظم شهدا، از موهبت‌های الهی و از بزرگ‌ترین سرمایه‌های کشور هستند چراکه با اعتقادی راسخ و عزمی جزم فرزندان خود را وقف نظام و انقلاب کرده‌اند.

پورحسن یادآور شد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به داشتن چنین انسان‌های والامقامی است که برای حفظ کشور فرزندانشان را فدا کرده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی یادآور شد: مادران مکرم شهدا نماد صبر، بردباری و شجاعت هستند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به داشتن چنین انسان‌های والامقامی است که برای حفظ کشور فرزندانشان را فدا کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha