امنیت پایدار عامل اصلی توسعه است
کد خبر: 4005365
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
استاندار آذربایجان‌شرقی:

امنیت پایدار عامل اصلی توسعه است

استاندار آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه امنیت پایدار، عامل اصلی توسعه است، گفت: انسجام و هماهنگی نیروهای نظامی، انتظامی و همراهی دستگاه‌های اجرایی، فرصت بی‌بدیلی برای توسعه و پیشرفت استان است.

امنیت پایدار عامل اصلی توسعه استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، 24 مهرماه، با حضور در مقرر فرماندهی نیروی انتظامی استان و در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان، گفت: نیروی انتظامی در تمام صحنه‌ها و روزهای سخت و دشوار در کنار مردم بوده و امنیت فیزیکی و روانی جامعه مدیون حضور فعال و پرتلاش نیروی انتظامی است.

وی تأمین نظم و امنیت را بزرگترین دستاورد نیروی انتظامی دانست و با بیان اینکه امنیت پایدار، عامل اصلی توسعه است، گفت: انسجام و هماهنگی همه نیروهای نظامی و انتظامی و همراهی دستگاه‌های اجرایی، فرصت بی‌بدیلی برای توسعه و پیشرفت استان است.

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: نیروی انتظامی در تمام صحنه‌ها و روزهای سخت و دشوار در کنار مردم بوده و امنیت فیزیکی و روانی جامعه مدیون حضور فعال و پرتلاش نیروی انتظامی است.

سردار حسین عبدی، فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی هم در این دیدار از حمایت‌های مدیریت ارشد استان از فعالیت‌های ناجا قدردانی کرد و گفت: مردم استان همواره حامی و پشتیبان نیروی انتظامی بوده‌اند.

وی افزود: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای نظامی و امنیتی برای تأمین نظم و امنیت در استان و آرامش مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

در این دیدار که مدیران کل حوزه سیاسی و امنیتی استانداری نیز حضور داشتند، استاندار آذربایجان شرقی با اهدای لوح سپاس، از خدمات و تلاش‌های فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha