جایگاه فرهنگ در تحولات اجتماعی
کد خبر: 4006887
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸

جایگاه فرهنگ در تحولات اجتماعی

شهردار تبریز با اشاره به جایگاه فرهنگ در تحولات اجتماعی گفت: حوزه فرهنگ به نوعی نوک پیکان تحولات اجتماعی است و برای انجام وظایفمان باید توجه ویژه‌ای به این حوزه داشته باشیم.

فرهنگ نوک پیکان تحولات اجتماعی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، عباس رنجبر، شهردار تبریز، امروز، 29 مهرماه در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، اظهار کرد: از اقدامات صورت‌گرفته توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در حوزه‌های مختلف صمیمانه قدردانی می‌کنم. تلاش‌ها و اقدامات صورت‌گرفته اهمیت دارند و لازم است با برنامه‌ریزی‌های دقیق و مناسب در راستای تداوم این اقدامات گام برداریم.

وی با اشاره به جایگاه فرهنگ در تحولات اجتماعی افزود: حوزه فرهنگ به نوعی نوک پیکان تحولات اجتماعی است و برای انجام وظایف‌مان باید توجه ویژه‌ای به این حوزه داشته باشیم. شهرداری یک‌ نهاد خدمت‌رسان بوده و برای ارائه خدمات به همشهریان عزیز شکل گرفته است.

رنجبر گفت: امروز ضرورت کار فرهنگی بر همگان مشخص و مبرهن بوده و برحسب اهمیت این حوزه، تکریم و معارفه ریاست این سازمان را جزو برنامه‌های نخست قرار دادیم. باید در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی نقش‌آفرین و تأثیرگذار باشیم تا بتوانیم در راستای جلب رضایت همشهریان حرکت کنیم.

شهردار تبریز ادامه داد: فعالیت‌های گردشگری و سلامت نیز در راستای مسیر فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است و باید در این حوزه فعالیت‌های چشمگیری داشته باشیم.

وی با اشاره به لزوم توجه به ورزش همگانی و سلامتی همشهریان اظهار کرد: در حوزه ورزش نیازمند برنامه‌ریزی‌های دقیق هستیم تا به سمت توسعه ورزش همگانی حرکت کنیم. ضمن همکاری با نهادهای مختلف و فعال در این حوزه تلاش می‌کنیم با مکان‌یابی مناسب، زیرساخت‌های ورزشی را برای همگانی کردن ورزش توسعه دهیم.

رنجبر در پایان اظهار کرد: کمک به رشد استعدادها، ارتقای سطح سلامت جامعه و ... از جمله بخش‌هایی هستند که باید در حوزه ورزش نگاه ویژه‌ای به آن‌ها داشت. ورزش کارمندی نیز بخش دیگری است که در سلامت کارکنان شهرداری در راستای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به همشهریان مؤثر است و باید به آن توجه شود. در نهایت وظیفه ما خدمت به شهروندان تبریزی است و باید با تمام توان در راستای ارائه خدمات به همشهریان عزیز حرکت کنیم.

انتهای پیام
captcha