40 درصد جمعیت کل آذربایجان‌شرقی دو دُز واکسن را دریافت کرده‌اند
کد خبر: 4006902
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹

40 درصد جمعیت کل آذربایجان‌شرقی دو دُز واکسن را دریافت کرده‌اند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در آذربایجان شرقی گفت: تقریبا 65 درصد کل جمعیت استان دُز اول و 40 درصد جمعیت نیز هر دو دُز را دریافت کرده‌اند.

40 درصد جمعیت کل آذربایجان‌شرقی دو دُز واکسن را دریافت کرده‌اند

عباسعلی درستی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در آذربایجان شرقی گفت: تقریبا 65 درصد کل جمعیت استان دُز اول و 40 درصد جمعیت نیز هر دو دُز را دریافت کرده‌اند. 

وی با اشاره به روند کند کاهش مبتلایان کرونایی در آذربایجان‌شرقی گفت: احتمال تشدید دوباره وضعیت کرونایی استان در آینده‌ای نزدیک بعید نیست.

درستی، اظهار کرد: علی‌رغم کاهش موارد جدید و بستری‌های کرونایی در استان اما کاهش موارد فوتی این بیماری چندان قابل توجه نیست.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، با بیان این‌که وضعیت واکسیناسیون در آذربایجان‌شرقی نسبت به سایر استان‌ها بهتر است، افزود: با این حال هنوز با وضعیت مطلوب فاصله داریم و وضعیت واکسیناسیون کنونی هنوز کافی نیست.

وی تاکید کرد: احتمال این‌که در آینده‌ای نزدیک برخی خدمات از جمله حضور کارکنان در ادارات، خدمات بانکی، مسافرتی و ... ملزم به ارائه کارت واکسن و تزریق دو دز باشد، وجود دارد لذا در این راستا از تمامی هم استانی‌های عزیز خواهشمندیم نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha