سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی منصوب شد
کد خبر: 4008124
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی منصوب شد

استاندار آذربایجان شرقی طی حکمی جهانبخش سلمانیان را به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری منصوب کرد.

جهانبخش سلمانیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌شرقی طی حکمی جهانبخش سلمانیان را به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری منصوب کرد.

در حکم عابدین خرم خطاب به سلمانیان آمده است:

«نظر به تجربه، تعهد، دانش و سوابق جنابعالی ، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری منصوب می شوید. توفیق روز افزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌ها و برنامه‌های «دولت مردمی برای ایرانی قوی» از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

جهانبخش سلمانیان متولد 1363 در تبریز، دارای مدرک کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه تبریز و کارشناسی ارشد جامعه شناسی از دانشگاه آزاد اسلامی تبریز است و از جمله سوابق وی می‌توان به مشاور مدیرکل و رئیس امور شهرستان‌های اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، مشاور نایب رییس کمیسیون صنعت و معدن مجلس، مشاور عالی فراکسیون راهبردی مجلس، عضو گروه مشاوران جوان استاندار و فعال جنبش دانشجویی اشاره کرد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین در حکمی جداگانه از خدمات دکتر «حمیدرضا قاسم زاده»، معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع استانداری قدردانی کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: ضمن قدردانی از تلاش‌های مؤثرتان در طول خدمت در استانداری آذربایجان شرقی، علی‌رغم میل باطنی با اتمام ماموریت شما موافقت می‌شود.»

انتهای پیام
captcha