پرداخت ۷۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان سردشت
کد خبر: 4010987
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

پرداخت ۷۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان سردشت

مدیر کمیته امداد امام‌خمینی (ره) سردشت گفت: امسال ۷۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به ۱۲۵ مددجوی این شهرستان پرداخت شده است.

اشتغالزایی مددجویانحسین خضری، مدیر کمیته امداد امام‌خمینی (ره) سردشت، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی با اشاره به طرح‌های حمایتی و اشتغال‌زایی از مددجویان این شهرستان اظهار کرد: یکی از این طرح‌ها پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان بوده که در این راستا امسال ۷۱ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود: این میزان تسهیلات به ۱۲۵ نفر از مددجویان سردشت در قالب رشته‌های دامپروری، کشاورزی، شماغل خانگی و صنایع‌دستی پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام‌خمینی (ره) سردشت ادامه داد: از دیگر طرح‌های حمایتی برای ایجاد اشتغال مددجویان برگزاری کارگاه‌های آموزشی با همکاری اداره فنی و حرفه‌ای و جهاد کشاورزی شهرستان است.

وی عنوان کرد: امسال ۲۴۱ خانوار نیازمند دیگر به تعداد مددجویان این شهرستان اضافه شده است که با احتساب آنها در حال حاضر چهار هزار و ۲۸۱ خانوار تحت پوشش کمیته امداد سردشت هستند.

خضری تصریح کرد: کمک به خودکفایی و ایجاد اشتغال این مددجویان یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد سردشت بوده که امید است با همراهی هر چه بیشتر خیران این امر محقق شود.

 

انتهای پیام
captcha