اشتغال‌زایی برای ۶۰۰ مددجوی بهزیستی آذربایجان غربی
کد خبر: 4012542
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

اشتغال‌زایی برای ۶۰۰ مددجوی بهزیستی آذربایجان غربی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: امسال با اجرای طرح‌های توانمندسازی برای ۶۰۰ مددجوی تحت پوشش بهزیستی استان اشتغال ایجاد شده است.

سعید فریور مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربیسعید فریور، مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به طرح‌های توانمندسازی این اداره‌کل اظهار کرد: از جمله طرح‌های توانمندسازی بهزیستی برای مددجویان پرداخت تسهیلات به مددجویان است.

وی افزود: امسال مقرر شده بود ۴۳۰ میلیارد ریال تسهیلات توانمندسازی به مددجویان پرداخت شود که از این میزان تاکنون ۱۵۰ میلیارد ریال پرداخت شده و مابقی تا پایان سال پرداخت می‌شود.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۴۶ مددجو برای دریافت تسهیلات توانمندسازی به بانک‌های عامل معرفی شدند که تعدادی از آنها موفق به دریافت تسهیلات شده و تعدادی نیز در در نوبت قرار دارند.

وی عنوان کرد: پرداخت مشوق‌های حمایتی، پرداخت حق بیمه سهم کارفرما و خویش‌فرمایی نیازمندان و معلولان از جمله دیگر طرح‌های توانمندسازی مددجویان هستند.

فریور تصریح کرد: امسال با اجرای طرح‌های توانمندسازی برای ۶۰۰ مددجوی تحت پوشش بهزیستی استان اشتغال ایجاد شده است و تا پایان سال نیز این رقم افزایش خواهد یافت.

 

 

انتهای پیام
captcha