اعلام اسامی فینالیست‌های مسابقات سراسری قرآن اوایل هفته آینده
کد خبر: 4014118
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
قره‌شیخلو خبر داد:

اعلام اسامی فینالیست‌های مسابقات سراسری قرآن اوایل هفته آینده

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با اشاره به اینکه هیچ قولی مبنی بر زمان اعلام نتایج مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن داده نشده است، گفت: تلاش خواهیم کرد نتایج این مرحله را تا اوایل هفته آینده اعلام شود.

مهدی قره‌شیخلو رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه

مرحله نیمه‌نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم روز ۲۲ آبان‌ماه در بخش‌ها و رشته‌های مختلف پایان یافت و از آن روز حاضران در این مرحله منتظر اعلام نتایج و تعیین تکلیف در مورد راهیابی یا عدم راهیابی به فینال این مسابقات هستند.

بسیاری از شرکت‌کنندگان طی روزهای اخیر ضمن تماس با تحریریه ایکنا جویای زمان اعلام نتایج مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن و اعلام فینالیست‌های این رقابت بودند، در همین راستا و پس از گفت‌وگوی کوتاهی با مهدی قره‌شیخلو، جزئیات اعلام نتایج اعلام شد.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، در مورد زمان اعلام نتایج این مسابقات و معرفی فینالیست‌ها، با اشاره به اینکه قولی مبنی بر اعلام نتایج در هفته جاری اعلام نشده است، گفت: برای اعلام نتایج و ابلاغ اسامی فینالیست‌ها به استان‌ها نیاز به احصای دقیق جزئیات مسابقات است.

وی افزود: بر همین اساس مقرر شده است طی ابلاغ یک نامه به استان‌ها،‌ اسامی نفرات راه‌یافته به مرحله فینال، محل برگزاری مرحله فینال، ‌تاریخ برگزاری، نحوره رفت و آمد شرکت‌کنندگان و دیگر جزئیات اعلام شود. این کار صورت می‌گیرد تا دیگر برای هر موضوع مسابقات،‌ موظف به ارسال نامه‌های متعدد نشویم.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف در پاسخ به این سوال که در حال حاضر شرکت‌کنندگان در مسابقات منتظر هستند تا نتایج اعلام شود و تکلیف خود را نسبت به حضور یا عدم حضور در مسابقات بدانند، گفت: همه شرکت‌کنندگان در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات کارنامه خود را در زمان برگزاری رقابت دریافت کرده‌ و از نمره و عملکرد خود در مسابقات اطلاع دارند.

قره‌شخلو در پاسخ به این سوال که منظور شما این است که شرکت‌کنندگان از فینالیست شدن خود اطلاع دارند؟ گفت: اطلاع ندارند اما به این صورت هم نیست که نسبت به عملکرد خود بی‌اطلاع باشند. شاید تنها تعداد معدودی از افراد که نمره آنها روی مرز حدنصاب‌ها باشد،‌ از حضور یا عدم حضور خود در فینال مسابقات بی‌اطلاع باشند، سایر نفرات که نمرات بالایی گرفته‌اند نسبت به این موضوع آگاهی دارند.

وی در پایان بیان کرد:‌ امیدواریم حداکثر تا دوشنبه اول آذرماه بتوانیم نتایج را اعلام کنیم و در ادامه شاهد برگزاری مرحله فینال مسابقات در اواخر آذرماه باشیم.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۰:۲۷
0
5
از یک فرد قرآنی عجیبه و دور از انتظار که خلاف واقع سخن بگه، نتایج و نمرات رشته تواشیح تا به حال اعلام نشده
captcha