افتتاح نمایشگاه محصولات فناورانه در تبریز
کد خبر: 4014730
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

افتتاح نمایشگاه محصولات فناورانه در تبریز

نمایشگاه محصولات فناورانه و نوظهور علمی و جشنواره جهادگران علم و فناوری آذربایجان شرقی به‌مناسبت هفته بسیج در تبریز گشایش یافت.

سردار عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورابه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه محصولات فناورانه و نوظهور علمی و جشنواره جهادگران علم و فناوری استان، امروز، 29 آبان ماه با حضور سردار عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا در تبریز گشایش یافت.

سردار اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا در این مراسم، گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم تأکید کرده‌اند، امروز باید به فکر، اندیشه، توان و تخصص جوانان اهمیت ویژه داده شود تا ایران قوی در سال‌های آینده به منصه ظهور برسد.

وی افزود: آنچه باعث بروز مشکلات در اقتصاد کشور شده است در اغلب موارد به بحث وابستگی ارتباط دارد که تنها راه حل رفع این مشکل، خودباوری استعدادهای جوان و برخورداری آن‌ها از حمایت‌های مادی و معنوی دولت است.

سردار عباسقلی‌زاده، با اشاره به دستاوردهای جوانان بسیجی در این نمایشگاه، ادامه داد: موضوع تجاری سازی و رساندن ایده‌های جدید به تولید انبوه، اولویت مجموعه سپاه و بسیج در این حوزه است تا با هر طرح جدید، یک نیاز در جامعه برطرف شود.

 در نمایشگاه محصولات فناورانه و نوظهور علمی و جشنواره جهادگران علم و فناوری آذربایجان شرقی بیش از ۲۰۰ اثر از جهادگران علمی و فناوری بسیجی استان به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام
captcha