پیام تسلیت استاندار آذربایجان‌شرقی به‌مناسبت شهادت سرپرست شبکه بهداشت جلفا
کد خبر: 4014742
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱

پیام تسلیت استاندار آذربایجان‌شرقی به‌مناسبت شهادت سرپرست شبکه بهداشت جلفا

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی، شهادت تقی فدایی حقی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان جلفا بر اثر ابتلا به بیماری کرونا را تسلیت گفت.

کرونا، دکتر نقی فدائی، شبکه بهداشت جلفابه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی، شهادت تقی فدایی حقی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان جلفا بر اثر ابتلا به بیماری کرونا را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت عابدین خرّم به این شرح است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خبر عروج آسمانی شهید مدافع سلامت، مرحوم دکتر تقی فدایی حقی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جلفا که عمر بابرکت خود را صرف نجات جان بیماران کرد و سرانجام در خط مقدم دفاع از سلامت به دیدار معبود شتافت، تسلیت عرض می‌کنم.

بی‌تردید یاد و خاطره بزرگمردانی که با ایثار و از خودگذشتگی در جبهه مبارزه با بیماری کرونا و خدمت به بیماران حضور یافتند در ذهن مردم قدرشناس ایران اسلامی به یادگار خواهد ماند.

اینجانب با ابراز همدردی با خانواده و همکاران این شهید مدافع سلامت، این ضایعه را به جامعه بهداشت و درمان استان، مردم شریف شهرستان جلفا و بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفته و برای این عزیز سفرکرده از درگاه خداوند متعال، علو درجات مسئلت می‌کنم.»

انتهای پیام
captcha