پیام استاندار آذربایجان شرقی به‌مناسبت هفته بسیج
کد خبر: 4015214
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰

پیام استاندار آذربایجان شرقی به‌مناسبت هفته بسیج

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی ‌به‌مناسبت هفته بسیج مستضعفین، بسیج را از معجزات شگفت‌انگیز و الهام بخش انقلاب اسلامی دانست و بر تاریخ‌سازی، پیش‌روندگی و پیش‌برندگی بسیج در تحقق اهداف متعالی نظام تأکید کرد.

هفته بسیج، پیام، استاندار آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی ‌به‌مناسبت هفته بسیج مستضعفین، بسیج را از معجزات شگفت‌انگیز و الهام بخش انقلاب اسلامی دانست و بر تاریخ‌سازی، پیش‌روندگی و پیش‌برندگی بسیج در تحقق اهداف متعالی نظام تاکید کرد.

متن پیام به این شرح است:

«فرا رسیدن هفته بسیج و چهل و یکمین سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل «بسیج مستضعفین» را به مردم شریف و نجیب آذربایجان‌شرقی به ویژه خیل عظیم بسیجیان غیور این استان تبریک و تهنیت می‌گویم.

بسیج از معجزات شگفت‌انگیز و الهام بخش انقلاب اسلامی و میدان تجمیع فضایل انسانی است. کارنامه بسیج در چهار دهه گذشته نشان می‌دهد که این نهاد مبارک، تبدیل‌کننده تهدیدها به فرصت‌های طلایی است. در یک کلام می توان بسیج را «فرمول غلبه بر مشکلات» به حساب آورد.

بسیج در سیر تکوین خود، همواره به دنبال رفع نیاز لحظه‌ای انقلاب اسلامی است؛ این به معنی «منتظر حوادث ماندن» نیست، به معنی شناخت عالمانه مسأله‌ها و احساس مسئولیت و در میدان بودن برای حل آنهاست.

اکنون که برای بنده به‌عنوان یک بسیجی توفیق خدمت در عرصه اجرایی حاصل شده، بیش از گذشته به چشم بینای بسیج در شناسایی مسائل و بازوی قدرتمند آن در حل مشکلات و ارتقای جایگاه استان به قله‌های رفیع اقتصادی، فرهنگی و علمی نیازمندم.

دولت مردمی آیت‌الله رئیسی برداشتن گام‌های بلندی را آغاز کرده تا موفقیت‌های بزرگی برای مردم شریف ایران رقم بخورد؛ این مهم تحقق نخواهد یافت مگر با تاریخ‌سازی، پیش‌روندگی و پیش‌برندگی بسیج.

پایگاه‌های مقاومت بسیج به‌عنوان سرپنجه‌های شریانی انقلاب در شهرها و محلات و روستاها و اقشار و متخصصین باید این جهاد عظیم را استمرار بخشند تا رایحه خوش خدمت در پهنه ایران اسلامی بپیچد.

در پایان یاد و خاطره شهیدان عزیز را گرامی می‌دارم و به روان پاک آنها درود می فرستم، همانان که روحیه بسیجی را عینیت بخشیدند و به منصه ظهور رساندند.»

انتهای پیام
captcha