سفر هیئتی از خبرنگاران مراکشی به سرزمین‌های اشغالی
کد خبر: 4015557
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

سفر هیئتی از خبرنگاران مراکشی به سرزمین‌های اشغالی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند که هیئتی از خبرنگاران مراکشی در راستای تقویت روابط رباط ـ تل‌آویو به سرزمین‌های اشغالی رسیده‌اند و در قدس اقامت خواهند داشت.

به گزارش ایکنا به نقل از روسیا الیوم، هیئتی از روزنامه‌نگاران و وبلاگ‌نویسان مراکشی در راستای طرحی از وزارت خارجه رژیم صهیونیستی وارد سرزمین‌های اشغالی شدند.

روزنامه عبری‌زبان اسرائیل هیوم اعلام کرد که هیئتی از روزنامه‌نگاران و وبلاگ‌نویسان مراکشی به عنوان بخشی از ابتکار وزارت امور خارجه اسرائیل وارد تل‌آویو شدند.

این روزنامه افزود: این افراد تأثیرگذار مراکشی در اسرائیل [فلسطین اشغالی] گشت و گذار خواهند داشت و به شهروندان کشورشان توصیه خواهند کرد که برای سیاحت به اسرائیل بیایند.

اسرائیل هیوم گفت که سفر هیئت مراکشی پنج روز به طول خواهد انجامید و در جریان آن این هیئت از شهر قدس و دیگر شهرها بازدید خواهد داشت.

قرار است اعضای هیئت مراکشی با یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و اعضایی از کنست ملاقات داشته باشند.

آنها در هتل ورت شهر قدس اقامت دارند و مسئولین صهیونیست برای آنها مکانی ویژه نماز و عبادت و همچنین شبکه‌های تلویزیونی مراکش در اتاق‌هایشان فراهم کرده است.

رژیم صهیونیستی و مراکش هم روابط خود را در چارچوب توافق‌های موسوم به ابراهیم که تحت نظارت آمریکا انجام شده بود، عادی‌سازی کرده‌اند و مقر نمایندگی‌های دیپلماتیک دو طرف گشوده شده و سفرهای مستقیم میان تل‌آویو و رباط هم از سر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha