تغییر موازنه جنگ به نفع اسلام و مسلمانان از آثار بسیج است
کد خبر: 4015938
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
امام جمعه جیرفت:

تغییر موازنه جنگ به نفع اسلام و مسلمانان از آثار بسیج است

امام جمعه جیرفت در رزمایش اقتدار بسیجیان شهرستان جیرفت با بیان اینکه بسیج امروزه از مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران عبور کرده و عالم‌گیر شده است گفت: رسمیت یافتن بسیج، آثار شگفت‌انگیزی را در تمام میادین انقلاب برجای گذاشته که مدیریت و تغییر موازنه جنگ به نفع اسلام و مسلمانان نمونه‌ای از آن است.

حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام میثم تارم، امام جمعه جیرفت صبح امروز سوم آذرماه در آیین رزمایش اقتدار بسیجیان این شهرستان گفت: بسیج تشکلی مردمی و بی‌سابقه در تاریخ است که مولود مقدس انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: بسیج پیش از انقلاب اسلامی به‌صورت خودجوش شکل گرفت و در زمانی که مدیران بی‌کفایت در حال فرار از کشور بودند بسیج مردمی در گمنامی، مدیریت امور و تأمین نظم‌ و امنیت را به دست گرفت.

تارم با ابراز افتخار ملی از دستاوردهای انقلاب به فرمان امام راحل، افزود: امام خمینی(ره) برای تضمین تداوم انقلاب و حراست از دستاوردهای آن، پس از تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ماه که انقلاب دوم را ایجاد کرد دستور تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کردند.

وی مستضعفان را زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت دانست و گفت: رسمیت یافتن بسیج، آثار شگفت انگیزی را در تمام میادین انقلاب برجای گذاشته که مدیریت و تغییر موازنه جنگ به نفع اسلام و مسلمانان نمونه‌ای از آن است.

تارم تحول و همکاری بسیج را در عرصه‌های مختلف از نمونه‌های بازر اخلاص در عمل دانست و اظهار کرد: هر کجا وجود مقدس بسیج لازم‌ بود، با کمترین هزینه و بیشترین کارایی حضور یافته و تحول‌آفرین بوده است و بسیج خود را وقف انقلاب و آرمان‌های آن کرده است.

امام جمعه جیرفت عملکرد بسیج را فراتر از مرزها بیان کرد و گفت: بسیج امروزه از مرزهای  جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران عبور کرده و عالم‌گیر شده است و امروز بسیجیان یمن افتخار آفریدند و معادلات جنگ افروزان را به هم ریخته و آنان را به زانو‌ در آورده‌اند.

وی اخلاص و کار برای خدا را از ویژگی‌های بارز بسیج و تضمین کننده پیروزی و موفقیت‌های بسیجیان دانست و گفت: وظیفه‌شناسی از دیگر ویژگی‌های بسیج و بسیجی است که با تکلیف‌مداری به دنبال عمل به دستورات دینی است.

امام جمعه جیرفت بصیرت را به معنای تصمیم و اقدام به موقع و شجاعانه یکی از ویژگی‌های مهم بسیجیان عنوان کرد و افزود: بسیجیان سربازان ولایت‌اند و افتخار آنان آمادگی برای انجام هرگونه مأموریت تحت فرمان ولایت است و دشمن می‌داند در هیچ کجای دنیا توان مقابله و تسلط بر فرهنگ و تفکر بسیجی را ندارد.

رزمایش اقتدار بسیج همزمان با سراسر کشور امروز چهارشنبه سوم آذرماه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان، مسئولان و جمعی از بسیجیان استان کرمان در مصلای بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha