بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مرکز توانبخشی معلولان تبریز +عکس
کد خبر: 4018032
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مرکز توانبخشی معلولان تبریز +عکس

استاندار آذربایجان‌شرقی به مناسبت روز جهانی معلولان در بازدید از مرکز نگهداری و توانبخشی معلولین جسمی، ذهنی و سالمندان فیاض‌بخش تبریز با قدردانی از تلاش و خدمات شبانه‌روزی مدیران و کارکنان مراکز بهزیستی و توانبخشی گفت: یکی از دغدغه‌ها و اولویت‌های مهم دولت خدمت‌رسانی به جامعه معلولان است.

عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی در مرکز توانبخشی تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی، پنجشنبه، 11 آذرماه به مناسب بزرگداشت هفته معلولان در بازدید از مرکز نگهداری و توانبخشی معلولین جسمی، ذهنی و سالمندان فیاض‌بخش تبریز با قدردانی از تلاش و خدمات شبانه‌روزی مدیران و کارکنان مراکز بهزیستی و توانبخشی گفت: یکی از دغدغه‌ها و اولویت‌های مهم دولت خدمت‌رسانی به جامعه معلولان است.

وی با بیان اینکه حمایت و نگهداری از افراد توان‌یاب و نیازمند کار بسیار بزرگ انسانی و دینی است، ادامه داد: رسیدگی به معلولان، امری انسانی است كه بیشتر توسط خیرین نیك اندیش صورت می‌گیرد و دولت نیز به میزان توان خود از آنان حمایت می‌كند.

خرم اظهار کرد: برای حرکت‌های انسانی و خدا پسندانه که فقط برای رضای خداوند متعال انجام می‌شود، نمی‌توان ارزش دنیوی قائل شد. در تبریز مؤسسات خیریه بسیاری وجود دارند که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و در هر کجا که مشکلی وجود داشته باشد، خیران استان وارد عمل می شوند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین آموزه‌های قرآن و اهل بیت(ع) خدمت به مردم و نیازمندان جامعه است، تاکید کرد: هر فردی نمی‌تواند از اموال خود، احسان کند و کار هر کسی نیست، کسانی که نیتشان الهی است مورد عنایت خداوند قرار گرفته و اجر و ثواب این افراد در نزد خداوند بسیار است.

انتهای پیام
captcha