بسیاری از مشکلات به دلیل فقدان آموزش است
کد خبر: 4018099
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳

بسیاری از مشکلات به دلیل فقدان آموزش است

استاندار همدان گفت: در حوزه عملکردی باید بر بحث آموزش خبرنگاران، مسئولان و مردم توجه ویژه‌ای شود که بسیاری از مشکلات به دلیل فقدان آموزش است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدانبه گزارش ایکنا از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان، امروز، ۱۲ آذرماه در نشست با اصحاب رسانه همدان اظهار کرد: همه مشکلات خبرنگاران در سایه کرونا نمایان شد و اصحاب رسانه با وضعیتی که جامعه دارد نیاز به حمایت دارند.

وی بیان کرد: در حوزه عملکردی باید بر بحث آموزش خبرنگاران، مسئولان و مردم توجه ویژه‌ای شود که بسیاری از مشکلات به دلیل فقدان آموزش است.

در ادامه حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: استان همدان خبرنگاران بسیار خوب، حرفه‌ای و سالمی دارد که نقد سالم و عاقلانه دارند و همگی در این استان عاشق توسعه استان همدان هستند.

وی با بیان اینکه همه خبرنگار‌های همدان را شاگرد اول می‌دانم افزود: امروز با وجود استاندار یک مدیریت منسجم همراه با خبرنگار‌های خوب شاهد هستیم و امیدواریم با وزاری همدانی در دولت جدید فصل جدیدی از برنامه‌ریزی‌های هدفمند را در استان داشته باشیم. امروز از حدود ۶۰ پروژه ملی همدان ۳ پروژه ملی موزه هنر‌های معاصر، پردیس سینمایی، تالار بزذک شهر متعلق به وزارت ارشاد اسلامی است که با حضور وزیر ارشاد سرعت خواهند بخشید.

حاجی‌بابایی تأکید کرد: ضروری است که به جایگاه همدان در همایش جشنواره مطبوعاتی غرب کشور توجه ویژه‌ای شود که قطعا با حضور یک وزیر همدانی شاهد سرعت کار در استان و نگاه بهتری به حوزه فرهنگ در استان خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha