۱۰ هزار و ۷۰۰ مددجوی آذربایجان غربی صاحب شغل می‌شوند
کد خبر: 4018701
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱

۱۰ هزار و ۷۰۰ مددجوی آذربایجان غربی صاحب شغل می‌شوند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: امسال در مجموع سه هزار و ۵۰۰ مددجو با دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی برای خود کسب و حرفه جدید راه‌اندازی کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال این تعداد به ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر برسد.

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربیعزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی اظهار کرد: یکی از اهداف این نهاد کمک به اشتغال مددجویان و خودکفایی آنها است تا از این طریق این افراد از لیست مددجویی خارج شده و به خود متکی باشند.

وی افزود: برای این منظور سالانه تسهیلات اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت پوشش استان مصوب می‌شود که از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷۲ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی ادامه داد: تا پایان سال در نظر است ۲۷۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی دیگر نیز به مددجویان این استان پرداخت شود.

وی عنوان کرد: تسهیلات پرداختی به طرح‌های کشاورزی، دام‌پروری، پرورش قارچ، مشاغل خانگی، صنایع‌دستی و ... پرداخت می‌شود و هر کدام از مددجویان می‌توانند با ارائه طرح‌های خود از این تسهیلات استفاده کنند.

سهندی تصریح کرد: امسال در مجموع سه هزار و ۵۰۰ مددجو با دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی برای خود کسب و حرفه جدید راه‌اندازی کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال این تعداد به ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر برسد.





 

انتهای پیام
captcha