مسئول ماندن در هر جایگاهی باید برای خدمت به مردم باشد
کد خبر: 4018976
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵

مسئول ماندن در هر جایگاهی باید برای خدمت به مردم باشد

استاندار قم با اشاره به اینکه نگاه ما جناحی نیست بلکه رفع مشکلات استان در همه امور مورد توجه است، گفت: مسئولیت را نپذیرفته‌ایم که مسئول بمانیم، بلکه برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنیم.

به گزارش ایکنا از قم، سید محمدتقی شاهچراغی، استاندار قم امروز 15 آذرماه در نشست صمیمی با مدیران رسانه استان قم که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام استان موردبررسی و برای آن برنامه‌ریزی مناسب انجام‌ شده است.

وی افزود: طرح‌های استان با پیوست فرهنگی و آموزشی پیگیری می‌شود و تلاش می‌کنیم در راستای رفع مشکلات استان برنامه‌های خود را دنبال کنیم.

استاندار قم بیان کرد: نگاه ما جناحی نیست بلکه رفع مشکلات استان در همه امور مورد توجه است و هر فردی با هر طیف فکری می‌تواند در راستای خدمت به نظام، در شهر قم خدمت کند، مسئولیت را نپذیرفته‌ایم که مسئول بمانیم بلکه برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنیم.

شاهچراغی تصریح کرد: در جلسه تودیع و معارفه گفتم که مبنای اقدامات ما هویت قم است و هویت قم شامل معیشت مردم، مبلمان شهری وزندگی مردم مورد توجه است.

وی با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات استان نیازمند برنامه و نقد اصحاب رسانه هستم، گفت: روز گذشته در جلسه‌ای در بهزیستی استان حضور پیدا کردم و مشکلات عزیزان معلول موردبررسی قرار گرفت که واقعا سختی‌های زیادی داشتند و باید به فکر آنان باشیم.

استاندار قم با اشاره به مشکلات مسکن خبرنگاران، گفت: اقداماتی در زمینه رفع مشکل مجردها با شرط سنی در حال پیگیری است که امیدواریم به نتایج مطلوبی برسد تا مشکل مسکن خبرنگاران قمی نیز رفع شود.

خبرنگاران فاقد بیمه به اداره ارشاد استان مراجعه کنند 

سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل ارشاد استان قم  نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: رفع مشکل بیمه خبرنگاران مورد تأکید است و هر خبرنگاری که فاقد بیمه است با مراجعه به اداره کل ارشاد استان مشکل وی را برطرف می‌کنیم.

وی گفت: در سال‌های گذشته سهم اختصاصی یارانه به مطبوعات افزایش پیداکرده است و امیدواریم با این یارانه بتوانیم قدمی در راستای حل مشکلات مطبوعات و اصحاب رسانه برداریم.

انتهای پیام
captcha