جشنواره کالاهای فرهنگی فیروزه برگزار می‌شود
کد خبر: 4020986
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۳
در آذربایجان‌شرقی؛

جشنواره کالاهای فرهنگی فیروزه برگزار می‌شود

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل ارشاد آذربایجان‌شرقی از برگزاری دومین جشنواره کالاهای فرهنگی فیروزه در موضوعاتی مانند عروسک، نوشت‌افزار و هدایای فرهنگی با هدف فرهنگ‌سازی تولید و مصرف خبر داد.

جشنواره کالاهای فرهنگی، ارشاد اسلامی، آذربایجان‌شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد استان، وحید حسین‌زاده، معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل ارشاد آذربایجان‌شرقی، روز سه شنبه، 23 آذرماه، گفت: دومین جشنواره کالاهای فرهنگی فیروزه در موضوعاتی مانند عروسک، نوشت‌افزار و هدایای فرهنگی با هدف فرهنگ سازی تولید و مصرف برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره همزمان با هفتمین دوره جایزه فیروزه برگزار می‌شود، اظهار کرد: توسعه فرهنگی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی در این حوزه، ارتقا و ترویج محصولات فرهنگی و هنری کاربردی با رویکرد کشف خلاقیت‌ها و ایده‌های نو در استان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

حسین‌زاده ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی jayezehfiroozeh.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

وی یادآوری کرد: آدرس دبیرخانه جشنواره برای ارسال فیزیکی آثار، تبریز،‌ خیابان امام خمینی، نرسیده به چهارراه آبرسان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، معاونت فرهنگی است.

انتهای پیام
captcha