تمدید مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم
کد خبر: 4022723
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

تمدید مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم

دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم با اشاره به درخواست خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای قم گفت: مهلت ارسال آثار هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم تا ۱۵ دی‌ماه تمدید شده است.

هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قمبه گزارش ایکنا از قم، علی فردوسی، دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم، امروز، یکم دی‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه جشنواره رسانه‌ای ابوذر یکی از مهمترین رویدادهای رسانه‌ای استان قم در سنوات گذشته بوده است، گفت: با توجه به درخواست خبرنگاران قمی مهلت ارسال آثار هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم تا ۱۵ دی تمدید شده است.

وی افزود: هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم در ۴ قالب و ۱۰ محور موضوعی برگزار می‌شود.

دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم خبر، مصاحبه، گزارش، و تک عکس خبری را از قالب‌های آثار بیان کرد و افزود: امنیت پایدار، امید و نشاط، روحیه جهادی و انقلابی، سبک زندگی، آسیب‌های اجتماعی، الگوسازی و مطالبه کارآمدی، مدیریت فضای مجازی، توان داخلی و خوداتکایی، مانع زدایی از تولید، دشمن‌شناسی موضوعاتی هست که خبرنگاران می‌توانند آثارشان را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی بیان کرد: هر یک از شرکت‌کنندگان صرفاً مجاز هستند در دو قالب از ۴ قالب و در هر قالب حداکثر ۳ اثر (مجموعاً ۶ اثر) همراه با لینک انتشار اثر در فرم مربوطه ارسال کنند؛ در صورت حائز شدن دو رتبه برتر توسط یک فرد، فقط یک رتبه بالاتر کسب شده اعلام و به وی تعلق خواهد گرفت.

فردوسی با بیان اینکه گستره جغرافیایی جشنواره استانی بوده و آثاری قابل پذیرش هستند که رسانه منتشر کننده آن در قم بوده یا تولیدکننده (ارسال کننده) ساکن قم باشد گفت: آثار ارسالی باید از ابتدای دی ماه ۱۳۹۹ تا پایان آذرماه ۱۴۰۰ در رسانه‌ها منتشر شده باشد و لینک انتشار ارسال شود.

وی در پایان گفت: خبرنگاران می‌توانند پس از تکمیل فرم ثبت‌‎نام و در لینک آثار؛ آن را از طریق پیام‌رسان‌های واتس‌اپ یا ایتا به شماره ۰۹۳۳۳۴۴۷۹۵۲ «دبیرخانه جشنواره ابوذر» ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha