مطالبه‌گری مسئولانه حق خبرنگاران است
کد خبر: 4023804
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹

مطالبه‌گری مسئولانه حق خبرنگاران است

فرماندار تویسرکان مطالبه‌گری مسئولانه را حق خبرنگاران دانست و گفت: خبرنگاران می‌توانند همپای مسئولان در توسعه جامعه نقش داشته باشند؛ مطالبه‌گری مسئولانه اصحاب رسانه می‌تواند به نفع نظام و مردم باشد.

نشست خبری فرماندار تویسرکان با خبرنگارانبه گزارش ایکنا از همدان، حسین افشاری، سرپرست فرمانداری تویسرکان، پنجم دی‌ماه در اولین نشست با خبرنگاران این شهرستان با بیان اینکه خبرنگاران می‌توانند همپای مسئولان در توسعه جامعه نقش داشته باشند، اظهار کرد: همان نقشی که یک مسئول می‌تواند ایفا کند یک خبرنگار هم می‌تواند این مسئولیت را ایفا کند.

وی بیان کرد: رسالت اول خبرنگار این است که هر آنچه انتشار می‌دهد مستند باشد و قبل از نشر به اصل حقیقت موضوع پی ببرد و دومین اصل رعایت شئون جامعه است.

افشاری ادامه داد: جنگ روانی برای نظام اسلامی اولویت برای بیگانگان است و امروز دشمن به دنبال ناامید کردن جوانان ما است؛ از این رو خبرنگاران در بیان مطالب، مصالح و شئون جامعه را در نظر بگیرند تا بتوانند با درایت کاری خود، از ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه جلوگیری کنند.

افشاری با اشاره به افزایش درصد امید به زندگی در جامعه، گفت: این آمار نشان از عملکرد خوب نظام در سایر حوزه‌ها دارد، نیت خبرنگاران پشت انتشار اخبار آنهاست، هدف را فقط کار کردن نبینند و تأثیرات و عواقب آن را هم در نظر بگیریم.

وی با بیان اینکه رسالت رسانه از جایگاه مهمی برخوردار است و نباید به راحتی مخدوش شود، گفت: خبرنگاران هم در صورت مشاهده اخبار جنجالی به مدیران اطلاع دهند.

فرماندار تویسرکان در پایان مطالبه‌گری مسئولانه را حق خبرنگاران دانست و گفت: مطالبه‌گری مسئولانه اصحاب رسانه می‌تواند به نفع نظام و مردم باشد همچنین خبرنگاران مشاورانی قوی برای بنده هستند.

انتهای پیام
captcha