تولید تلاوت از قاریان ممتاز همدانی + عکس
کد خبر: 4028635
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳

تولید تلاوت از قاریان ممتاز همدانی + عکس

معاون اجرایی شورای عالی قرآن از تولید تلاوت قاریان ممتاز همدانی خبر داد و گفت: این تلاوت‌ها طی یک اقدام مشترک از سوی شورای عالی قرآن و صدا و سیمای مرکز همدان به صورت تصویری تولید شده است.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی شورای عالی قرآن، محمدتقی میرزاجانی، معاون اجرایی شورای عالی قرآن گفت: در یک اقدام مشترک بین صدا و سیمای استان همدان و شورای عالی قرآن، تعدادی تلاوت تصویری از قاریان ممتاز استان همدان ضبط شد.

میرزاجانی افزود: در روزهای گذشته آموزش و کارورزی قطعاتی که بنا بود توسط قاریان در استودیو تلاوت شود به صورت مجازی در دستور کار حوزه تولید شورای عالی قرآن قرار گرفت و قراء آمادگی لازم را جهت اجرای موفق به دست آوردند.

وی بیان کرد: در این برنامه تولیدی که اواخر هفته گذشته در تالار قرآن همدان انجام شد، مهدی تیموری مدیر تولید شورای عالی قرآن و سیدمحمد کرمانی کارشناس تولید شورا در آن حضور یافتند.

میرزاجانی، از همکاری سرپرست صداوسیمای مرکز همدان، مدیر تولید و تهیه کننده برنامه، نماینده شورای عالی قرآن در استان همدان، همچنین از تلاش‌های همکاران حوزه نظارت و هیئت اعزامی شورا قدردانی کرد و گفت: تلاوت‌هایی که ضبط شده، پس از طی مراحل تدوین و نظارت، به زودی در اوقات اذانگاهی شبکه استانی همدان پخش خواهد شد.

معاون اجرایی شورای عالی قرآن اظهار کرد: امیدوارم با اهتمام صدا و سیمای مراکز استان‌ها و با همراهی جامعه قرآنی، فرایند تولید تلاوت از قاریان بومی در سایر استان‌ها هم به زودی آغاز شود.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۱۳:۰۴
0
0
عالی بود
captcha