تمدید مهلت ثبت‌نام جشنواره قرآنی خانه کارگر
کد خبر: 4029427
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴

تمدید مهلت ثبت‌نام جشنواره قرآنی خانه کارگر

مدیر اجرایی سازمان دارالقرآن خانه کارگر کشور گفت: مهلت ثبت‌نام بخش مسابقات پنجمین دوره جشنواره قرآنی فجر تمدید شد.

محمدصادق محسنی کبیر، مدیر اجرایی سازمان دارالقرآن خانه کارگر در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام بخش مسابقات پنجمین دوره جشنواره قرآنی فجر گفت: باتوجه به حجم بالای تقاضا علاقه‌مندان به قرآن کریم و پیرو مصوبه ستاد برگزاری این جشنواره، نام‌نویسی تا جمعه ۱ بهمن ماه سال جاری تمدید شد.

وی افزود: جشنواره امسال به سه شکل حضوری و تلفنی برگزار می‌شود و همه علاقه‌مندان به قرآن کریم در همه سنین و از هر جای کشور می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
 
محسنی‌کبیر تصریح کرد: جشنواره قرآنی فجر امسال در ۲۲ رشته و در چهار گروه حفظ شامل حفظ ۵ جزء اول، ۱۰ جزء، ۲۰ جزءکل، حفظ سوره مبارکه فجر، حفظ جزء ۳۰ و حفظ ۱۰ سوره از قرآن ویژه کودکان، قرائت شامل صوت و لحن، ترتیل قرآن، تفسیر شامل ترجمه، مفاهیم و تفسیر سوره مبارکه فجر و همچنین اذان و بخش هنری شامل خوشنویسی آیات و نقاشی ویژه کودکان برگزار می‌شود.
 
وی افزود: مرحله مقدماتی این مسابقات از ۲ تا ۱۰ بهمن‌ماه خواهد بود. ضمنا مرحله نهایی این مسابقات در دهه مبارک فجر از بین راهیافتگان به بخش نهایی برگزار می‌شود.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام عدد ۶ را به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ ارسال یا به پایگاه اینترنتی دارالقرآن خانه کارگر www.ketabequran.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام
captcha