توانمندسازی به منظور کارآفرینی در مؤسسه نورالهدی
کد خبر: 4029470
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

توانمندسازی به منظور کارآفرینی در مؤسسه نورالهدی

مدیر مؤسسه نورالهدی از آمادگی این مؤسسه برای برپایی کلاس‌های رایگان هنری به منظور توانمندسازی نیازمندان برای کارآفرینی خبر داد.

نمایشگاه صنایع دستیصدیقه اسکندری، مدیر مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت نورالهدی در گفت‌و‌گو با ایکنا، از برگزاری نمایشگاه غذا و صنایع دستی بانوان کارآفرین همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن از سوی این مؤسسه خبر داد و گفت: این نمایشگاه جمعه، اول بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به دلیل فضای محدود مؤسسه، حدود 20 بانو که سرپرست خانوار یا کمک خرج خانواده هستند در این نمایشگاه به ارائه محصولات خود می‌پردازند، گفت: نمایشگاه در محل مؤسسه به نشانی کیان‌آباد، خیابان 24 شرقی، پلاک 1/48 برپا می‌‌شود.

اسکندری همچنین از آغار ثبت‌نام کلاس‌های قرآنی این مؤسسه بعد از وقفه‌ای که به دلیل شیوع بیماری کرونا در فعالیت‌های مؤسسه ایجاد شده بود، خبر داد و گفت: در حال ثبت‌نام برای کلاس‌های قرآنی و هنری از قبیل قالی‌بافی، نقاشی و ... هستیم و به محض تکمیل نفرات کلاس‌ها برپا خواهند شد.

مدیر مؤسسه قرآنی نورالهدی با بیان اینکه کلاس‌ها به صورت مجازی و حضوری برپا می‌شوند، از آمادگی این مؤسسه برای برپایی کلاس‌های رایگان قالی‌بافی، مکرومه‌بافی و ... به منظور توانمندسازی نیازمندان برای کارآفرینی خبر داد.

علاقه‌مندان از سراسر ایران به منظور بهره‌مندی از کلاس‌های مجازی این مؤسسه می‌توانند با شماره 09163028742 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha