انقلاب اسلامی همچنان به شعارهای خود پای‌بند است
کد خبر: 4033178
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
استاندار آذربایجان شرقی:

انقلاب اسلامی همچنان به شعارهای خود پای‌بند است

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بعد از چهار دهه همچنان به شعارهای خود پای‌بند است، افزود: شأن مسئولان در نظام اسلامی، نوکری مردم و همه کسانی است که برای عظمت این انقلاب جان خود را فدا کردند.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عابدین خرّم، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، 12 بهمن ماه، در آئین گرامی‌داشت آغاز دهه فجر و چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی بعد از چهار دهه همچنان به شعارهای خود پای‌بند است، گفت: شأن مسئولان در نظام اسلامی، نوکری مردم و همه کسانی است که برای عظمت این انقلاب جان خود را فدا کردند.

وی اظهار کرد: امروز روز سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی است که خواب راحت را از چشمان استکبار جهانی ربود و هویت از دست رفته ملت ما را به آنها بازگرداند. با تمام وجود با آرمان‌های امام و رهبر انقلاب عهد و پیمان می‌بندیم که همچنان بر سر همان میثاقی هستیم که ملت ایران در سال ۵۷ ملت با امام و انقلاب بستند.

خرّم با بیان اینکه امروز ملت‌های مسلمان بر مدار مکتب امام حرکت می‌کنند، افزود: گام دوم انقلاب، ترجمان تمام اهدافی است که امام بزرگوار در طلیعه انقلاب اسلامی ترسیم کردند.

استاندار آذربایجان‌شرقی، با اشاره به توطئه‌های دشمنان در طول 43 سال گذشته علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی، گفت: هر کدام از توطئه‌های دشمنان کافی بود تا هر نظامی را فروبریزد و ملت ما در طول این مدت از ناحیه دشمنان آرامش نداشته‌اند.

وی گفت: عامل پایداری انقلاب اسلامی و تداوم حرکت آن، بنای مستحکمی است که امام بنیان نهاده و هدایت داهیانه رهبری و خون شهدا استمرار آن را تضمین کرده است.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: این فقط از انقلاب اسلامی برمی‌آمد که بعد از چهار دهه همچنان به شعارهای خود پای‌بند بماند و آرمان‌های خود را در جهان اسلام تکثیر کند.

وی با بیان اینکه شأن مسئولان در نظام اسلامی، نوکری مردم و همه کسانی است که برای عظمت این انقلاب جان خود را فدا کردند، افزود: متأسفانه اخلاق حکم‌رانی در سال‌های گذشته فراموش شده بود و ترویج خوی اشرافی‌گری و تسلیم در برابر فشارهای بین‌المللی، بین مردم و مسئولان فاصله انداخته بود.

خرّم تأکید کرد: امروز باید با تکیه بر آرمان‌های انقلاب، ارتقای معیشت مردم و اجرای عدالت را پیگیری کنیم؛ مردم گله‌مندی‌هایی دارند که می‌پذیریم و تلاش می‌کنیم تا مسیر حل مشکلات مردم با شتاب بیشتر طی شود.

انتهای پیام
captcha