افتتاح نمایشگاه خوشنویسی «لحظه‌های ناب» در اهر
کد خبر: 4034551
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

افتتاح نمایشگاه خوشنویسی «لحظه‌های ناب» در اهر

به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر نمایشگاه خوشنویسی با عنوان «لحظه‌های ناب» با حضور مسئولان و هنرمندان حوزه هنر و فرهنگ شهرستان اهر در نگارخانه اداره ارشاد این شهرستان افتتاح شد.

نمایشگاه خوشنویسی، اهر، ارشاد اسلامی به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور مسئولان و هنرمندان حوزه هنر و فرهنگ شهرستان نمایشگاه خوشنویسی با عنوان «لحظه های ناب» از آثار هنرمند جوان توحید چینه کش امروز، 18 بهمن‌ماه در نگارخانه اداره ارشاد اهر افتتاح شد.

الیاس ممی‌پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر در این مراسم، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: به منظور تشویق و ترغیب هنرمندان جوان برای حضور پرشور در نمایشگاه‌ها و در راستای توسعه و پیشرفت فرهنگ و هنر در این شهرستان امروز با استقبال بی نظیر هنرمندان شاهد افتتاح نمایشگاه خط و خوشنویسی به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این شهرستان هستیم.

وی با تجلیل از حضور پرشور هنرمندان در افتتاحیه این نمایشگاه افزود: جامعه هنر و هنرمندان زمانی به پیشرفت و موفقیت خواهند رسید که به دور از هرگونه مسائل و اختلاف سلیقه پشتیبان و حامی هم باشند تا این امر باعث تشویق مسئولان برای حمایت از این عزیزان برای رسیدن به موفقیت های بیشتر در حوزه هنر شود.

ممی‌پور گفت: در راستای ارج نهادن به حوزه هنر و فرهنگ حدود یک سال است نگارخانه اداره ارشاد شهرستان اهر با امکانات و تزئینات چراغ و رنگ آمیزی در خدمت حضور هنرمندان برای به نمایش گذاشتن آثار ارزشمند آنهاست و انتظار داریم با وجود دوری این مکان به مرکز شهر هنرمندان نمایشگاه های خود را در این نگارخانه برپا کنند.

توحید چینه کش هنرمند خوشنویس اهری نیز گفت: با هنر خوشنویسی از کودکی آشنا و بعد از تلاش فراوان بالاخره در سال ۱۳۹۲ دوره ممتازی خود را زیر نظر اساتید مشرفی و یونس نصیری سپری و در سال ۹۴ موفق به قبولی در کتابت و نستعلیق شدم.

وی افزود: با توجه به علاقه وافری که به هنر خوشنویسی داشتم با تلاش شبانه روزی در سال ۹۹ بعد از فراز و نشیب‌های مختلف زندگی زیر نظر استاد نصیری مدرک کامل ممتازی را بدست آوردم و اینک دومین نمایشگاه انفرادی خود را با موضوع «لحظه های ناب» متشکل از ۲۳ عنوان اثر در رشته خوشنویسی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته‌ام.

 نمایشگاه خوشنویسی لحظه‌های ناب تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری از ساعت ۱۱ تا ۱۶ بعد از ظهر در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اهر برای بازدید عموم آزاد است.

انتهای پیام
captcha