پیام استاندار آذربایجان‌شرقی به‌مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی
کد خبر: 4035545
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

پیام استاندار آذربایجان‌شرقی به‌مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

استاندار آذربایجان‌‌شرقی در پیامی به‌مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان را به اعلام وفاداری مجدد به آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب و شهدای گلگون‌کفن میهن اسلامی دعوت کرد.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌‌شرقی در پیامی به‌مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان را به اعلام وفاداری مجدد به آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و شهدای گلگون‌کفن میهن اسلامی دعوت کرد. متن پیام به این شرح است:

«تاریخ پرافتخار ملت بزرگ ایران، گواه سلحشوری‌ها و ازجان‌گذشتگی‌های غیورمردان و شیرزنانی است که در راه دفاع از میهن و رهایی از سلطه استبداد و استعمار، جان عزیز خود را فدا کردند و سرانجام در 22 بهمن سال 1357، با عزم و اراده آهنین خود، آرزوی ملت‌های مظلوم و آزادی‌خواه جهان را محقق ساخته و بساط ظلم و ستم شاهنشاهی را برچیدند.

اکنون در طلیعه چهل و چهارمین سال این رخداد مبارک و باشکوه هستیم؛ یوم‌الله 22 بهمن، تجلی شکوه و عظمت ملتی است که با رهبری داهیانه پیر و مراد خود، زنجیرهای وابستگی به قدرت‌های استعمارگر را از هم گسست و آغازگر مسیر عزت، سربلندی و پیشرفت ایران عزیز در تمامی عرصه‌ها شد.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در کنار استقلال سیاسی، نسلی از جوانان خودساخته، خودباور و متخصص را به عرصه آورد که در حوزه‌های مختلف علمی و فناوری، مرزهای دانش را درنوردیدند و خودکفایی را برای این مرزوبوم به ارمغان آوردند.

در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی، جنگی ترکیبی را طراحی و پیاده کرده تا به خیال خام خود ملت ایران را از پیگیری آرمان‌های متعالی انقلاب بازدارند، مردم همیشه در صحنه ما، با هوشیاری و بصیرت خود و تحت رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، همچون گذشته نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرده و گام‌های بلند خود را به سمت توسعه و پیشرفت ادامه خواهد داد.

اینجانب با ادای احترام به ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت و ابراز ارادت به پیشگاه بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی ایران، از همه مردم متدین، انقلابی و همیشه در صحنه استان آذربایجان‌شرقی دعوت می‌کنم با حضور در راهپیمایی خودرویی و نمازهای جمعه، بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب و شهدای گلگون‌کفن میهن اسلامی اعلام کنند.

اطمینان دارم که آحاد مردم عزیز استان و گروه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، با فعالیت‌‌های متنوع فرهنگی توأم با رعایت نکات بهداشتی، سالگرد پیروزی انقلاب را گرامی داشته و پیام این انقلاب را همچون گذشته در سراسر جهان طنین‌انداز خواهند کرد.»

انتهای پیام
captcha