حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشتی بر دهان یاوه‌گویان است
کد خبر: 4035663
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشتی بر دهان یاوه‌گویان است

امام‌جمعه اهر گفت: حضور پرشور و حماسی مردم این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن مشتی بر دهان یاوه‌گویی‌ها و زورگویی‌های دشمنان نظام و انقلاب و در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل است.

حجت الاسلام حاجی زاده، امام جمعه اهر

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام‌جمعه اهر، امروز، در مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن این شهرستان، حضور پرشور و حماسی مردم این شهرستان را مشتی بر دهان یاوه گویی‌ها و زورگویی‌های دشمنان نظام و انقلاب و در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل برشمرد و گفت: ۲۲ بهمن، روز پیروزی حق بر باطل، اسلام بر طاغوت و حاکمیت جمهوری اسلامی بر حاکمیت جهانی است و این روز بزرگ و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به تمام آزادیخواهان، مسلمانان، مستضعفان جهان و خصوصا مردم شهیدپرور شهرستان اهر تبریک و تهنیت می‌گوییم.

وی افزود: چندین سال است که به‌دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا حضور در مراسم با مشکل روبرو شده و امسال نیز با وجود علاقه‌مندی مردم برای شرکت در راهپیمایی حضوری، متأسفانه با وضعیت قرمز اهر، این امکان وجود نداشت.

حاجی‌زاده گفت: امروز شاهد حضور حداکثری و باشکوه مردم اهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن به‌صورت رژه خودرویی هستیم که امیدواریم در سال آینده با ریشه‌کن شدن کامل بیماری کرونا شاهد حضور مردم به‌صورت حضوری در راهپیمایی ۲۲ بهمن و سایر مراسم باشیم.

امام‌جمعه اهر از کلیه مسئولان و کارکنان ادارات، نهادها، خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان، نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج و آحاد مختلف مردم اهر که در این راهپیمایی خودرویی شرکت داشته و انزجار و نفرت خود را از آمریکا و اسرائیل و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی را نشان دادند، قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha