دیدار استاندار آذربایجان‌ شرقی با خانواده شهید قیام ۲۹ بهمن تبریز
کد خبر: 4037122
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳

دیدار استاندار آذربایجان‌ شرقی با خانواده شهید قیام ۲۹ بهمن تبریز

استاندار آذربایجان‌ شرقی با خانواده شهید «ضربعلی فتحی» از شهدای قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز دیدار و با مادر این شهید والامقام گفت‌وگو کرد.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌ شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌‌شرقی، امروز، 29 بهمن‌ماه، با خانواده شهید ضربعلی فتحی از شهدای قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز دیدار و با مادر این شهید والامقام گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط تصویری با مردم تبریز تاکید کردند، پیروزی انقلاب اسلامی مدیون خون پاک شهدای قیام ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶ است که جرقه فجر انقلاب را روشن کردند.

وی افزود: اگر مبارزات و شهادت این آزادمردان نبود، حکومت طاغوت ساقط نمی‌شد و دست استعمار و استثمار بیگانگان از کشورمان کوتاه نمی‌گشت.

خرم، با بیان اینکه سربلندی خانواده شهدا افتخارکردنی است، گفت: ازجان‌گذشتگی شهدا و صبر و استواری شما خانواده‌ معظم، حکایت از اصالت و ریشه‌های عمیق ایمان دینی دارد.

استاندار آذربایجان شرقی، ادامه داد: از خداوند متعال طول عمر باعزت و سلامت شما و سرافرازی پرچم مقدس جمهوری اسلامی که با خون شهدا برافراشته شده است را خواهانم.

انتهای پیام
captcha