۳۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان اهر توزیع شد
کد خبر: 4037732
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸

۳۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان اهر توزیع شد

فرمانده سپاه اهر گفت: در راستای اجرای رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه، تعداد ۳۳۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونای شهرستان اهر توزیع شد.

بسته معیشتی، کمک مومنانه، اهربه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ پاسدار حسن سیفی، فرمانده سپاه اهر، امروز، دوم اسفندماه از توزیع ۳۳۰ بسته‌ معیشتی میان نیازمندان این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه، تعداد ۳۳۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات سپاه بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی هدف از اجرای این گونه رزمایش‌ها را مواسات و کمک‌های مومنانه و کمک به اقشار کم درآمد و افرادی که در اثر شیوع بیماری کرونا دچار مشکل و ضرر شده‌اند، عنوان کرد و افزودگفت: در آستانه‌ سال جدید با کمک خیرین و مردم نوعدوست شهرستان اهر شاهد تهیه‌ و توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان خواهیم بود.

سیفی ادامه داد: این بسته‌های معیشتی شامل روغن نباتی، برنج، ماکارونی، حبوبات و مرغ به ارزش هر بسته بیش از ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع بیش از ۱۶۰ میلیون تومان تهیه و بین نیازمندان شهرستان اهر توزیع شد.

انتهای پیام
captcha